Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam kilka rzeczy u tego samego sprzedawcy ale z dwóch jego różnych kont,chciałabym je opłacić ale jako jedna przesyłka bo wychodzi mi że muszę zapłacić za każdą z osobna ,nie mogę skorzystać ze smarta bo tylko łącząc je mają pożądaną kwotę.Jak mam to zrobić?
Tak się nie da.
Dlaczego się nie da ? Czyli ja mam opłacić dwa razy za przesyłkę,która i tak przyjdzie jako jedna
Jak zakup na dwóch kontach to jak przyjdzie jako jedna?
Konta należą do tego samego sprzedawcy
Ale dwa różne. Najlepiej skontaktuj się ze sprzedającym i może dojdziecie do jakiegoś porozumienia.
Co to znaczy różne? Gość prowadzi sobie dwa sklepy tylko każdy pod inną nazwą użytkownika ,ja kupuję w jedny i w drugim i chcę zapłacić za wszystko i skorzystać ze smarta a nie opłacać podwójnych przesyłek bo on i tak spakuje wszystko do jednej paczki i wyśle
Zapytaj sprzedawcy 🙂 może to droppshiping i wysyła z różnych hurtowni i nie wyśle w 1 paczce. Moze ma dwie siedziby z innym asortymentem. Różnie może być - ale najpewniej zapytać jego czy da rade w jednej paczce i jak kupić aby nie płacić za 2 przesyłki
Jak napisałem skontaktuj się z nim, nie wyśle w jednej bo tak nie może.
Czemu nie może niby 😜
bo dla Allegro to 2 rózne konta sprzedawcy, do każdego zamówienia musi powstać co najmniej 1 etykieta transportowa. Jak nie dołączy numeru przesyłki do każdego z zamówień, to będzie wyglądało jakby nie wysłał. Allegro mu da ujemne punkty za niewysłanie, a kupujący założy dyskusję.
Niby tak ale jak wklei ten sam numer do obydwóch transakcji.
A klient jak dostanie towar zgodny czemu ma zakładać dyskusje. Oczywiście jeśli nie chce wymusić ale zakładając że to uczciwy kupujący
Tak, ale to ukłon sprzedawcy, nie musi się na to godzić - to nie jest standard i nie można tego wymuszać....
Twoje założenia są utopijne niestety. Jak się chce mieć dobre serce to tzreba mieć twarde co innego.
Mi się raz zdarzyło ugiąć, bo kupujący był tak upierdliwy, że dzwonił wieczorami, że to nieakceptowalne i utrudniam kupowanie. Wysłałam w 1 przesyłce oba zamówienia, a jeden i ten sam numer przesyłki wkleiłam w zamówieniach na obu kontach.
W menegerze przesyłek inpost za to widniało jedno zamówienie jakby niezrealizowane na koncie, z którego nie generowałam fizycznie etykiety i wiecznie zakłócało pracę na tym programie.