Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
zakupiłam w dniu dzisiejszym produkt ale moja płatność nie została wysłana do sprzedającego. Chciałabym ponowić płatność ale nie mogę anulować zakupy w związku z ostatnimi sztukami produktu. Co zrobić, żeby nie stracić produktu, a kupić ze Smartem?
@Client:80581751 Nie anuluj zakupu, tylko anuluj PŁATNOŚĆ, a potem Ponów płatność.
@Client:80581751 Cześć. 🙂 Możesz anulować płatność samodzielnie lub podaj mi numer zamówienia i zrobię to dla Ciebie.
Czy jeśli anuluje płatność to będę mogła ją ponowić, jeśli nie ma już produktów od tego sprzedawcy?
@Client:80581751 Tak. Jeśli ponowisz płatność (bez anulowania całego zamówienia) zapłacisz za produkt, który masz już w zakładce "Kupione".
Ponowiłam ale znowu nie poszło 😞 Bardzo mi zależy, żeby to kupić.
@Client:80581751 Widzę, że płatność za ostatni zakup jest zakończona, czyli się udało 🙂
Tak, udało się.