Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Proszę o pomoc, bo nie znalazłem odpowiedzi na swoje problemy.
Włączyłem Allegro Family, dołączyli zaproszeni członkowie rodziny. I tu napotkaliśmy dwa problemy.
1. U członka rodziny - nie mogliśmy poprosić o zakup przedmiotów z koszyka jedną prośbą. Musieliśmy wchodzić w każdy przedmiot i z głownego poziomu prosić o zakup. Wszystkie przedmioty były od jednego sprzedawcy.
2. U mnie - nie mogłem zakupić wszystkich przedmiotów o które mnie poproszono. Każda prośba była osobną transakcją, pomimo, że wszystkie przedmioty miały być zakupione od jednego sprzedawcy. W ten sposób nie mógłbym skorzystać ze Allegro Smart.
Coś źle robimy? Może jest gdzieś jakaś instrukcja.
Dziękuję za pomoc.
Tomek.
@TWiMM Wszystko dobrze robicie, niestety tak to działa. Trzeba kupować pojedynczo.
@estaw1 dziękuję za odpowiedź. No szkoda, mam nadzieję, że będą zmiany.
Pozdrawiam.
@TWiMM Jest to stosunkowo nowa usługa, wciąż nad nią pracujemy i z biegiem czasu będzie udoskonalana 🙂
Jeśli masz sugestie dotyczące działania Allegro Family, koniecznie zgłoś nam swój pomysł tutaj: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/idb-p/zglos-pomysl
Czy zostało już coś udoskonalone w tej kwestii?
Tak udoskonalili, z dniem 4.07.23 wyłączyli możliwość dzieleniem się Smartem w rodzinie.
Ok smart smartem, ale nie ma możliwości udostępnienia koszyka w family? To po co jeszcze jest to family
Nadal możesz korzystać z Allegro Family – pomagać bliskim w zakupach lub wysyłać organizatorowi prośby o zakup
Z FAMILY najlepiej wychodzi się na zdjęciach.
Nadal się nie da, przecież to jest śmieszne. Koszyk od jednego sprzedającego xD
@mklodzio w planach jest całkowite wyłączenie