Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamawiałem skrzynię biegów przez allegro w firmie [edycja] a ponieważ zasady realizacji przez allegro nie pozwoliły na finalizację transakcji, zadzwoniłem do tej firmy bezpośrednio. Uzgodniłem sposób dostawy i zapłaty za towar z 1,5-tygodniowym wyprzedzeniem na konkretny dzień i przedział czasowy. Uprzedziłem sprzedającego, że transakcja będzie realna przy zachowaniu uzgodnionych warunków ponieważ odstępstwo od terminu będzie katastrofalna dla mnie i mojej działalności. Otrzymałem ustne zapewnienie,że nie będzie żadnych kłopotów z realizacją. Ponieważ w uzgodnionym terminie nie dostarczono mi towaru (przywieziono po czasie) nastąpił łańcuchowy skutek niedotrzymania terminu dostawy: rozgardiasz w autoryzowanym serwisie, ja nie miałem się czym dostać do mojej miejscowości zamieszkania ("rozebrany" samochód czekający na szkrzynię) niedotrzymanie umowy z moimi klientami (brak samochodu) i utrata klienta oraz 10-15 kilometrowe marsze do pracy i z pracy osób normalnie korzystających z samochodu bo ze względu na pandemię nie mogli korzystać z masowych środków transportu. Na domiar złego jak zadzwoniłem ponownie do sprzedawcy (a dzwoniłem w tym dniu kilkakrotnie) to w trakcie rozmowy padło z ust przedstawiciela sprzedawcy że nie mam pisemnej umowy na termin dostawy więc nie mogę wymagać a poza tym nic się nie stało bo to tylko 3 godzinki (dostawa miała być przed południem a dowieziono towar tuż przed zakończeniem pracy autoryzowanego serwisu). Chciałbym tu nadmienić, że poinformowałem sprzedawcę o zamiarze wpisania na allegro informacji o tym zdarzeniu i jak dotarłem wreszcie do mojej siedziby okazało się, że na stronie sprzedawcy pojawił się komunikat: "-Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty". Wiedzieli, że transakcja przez allegro nie doszła do skutku więc nie mam dostępu do oceny transakcji więc zablokowali wszystkie możliwości przkazania innym o tym zdarzeniu. Ponieważ w rozmowie, grzecznie poinformowałem, że prośby o nie pisanie o tym na allegro są zbędne (a bardzo tego chcieli), dalsza rozmowa z przedstawicielem sprzedawcy przebiegała momentami bardzo arogancko z jego strony..!. Jeśli oprogramowanie Allegro pozwala na ukrywanie prawdy przez takich aroganckich sprzedawcach to uważam, że serwis ten jest jednak niedopracowany bo umożliwia kombinatorom ukrywanie prawdy, więc pytanie ile jeszcze kupujących zostanie postawionych w takiej sytuacji i kiedy allegro będzie odnotowywać spadek zainteresowania tym serwisem bo ja doznałem potężnych strat z powodu tego nierzetelnego sprzedawcy.
@andjamroz Nie wiem czy dobrze zrozumiałem - dokonałeś transakcji POZA Alelgro i masz pretensje DO Allegro o niemożność oceny transakcji?
andjamroz Zawarłeś transakcję poza allegro więc czego od nich oczekujesz ?
@andjamroz Nadmienię tylko, że parametr "czas wysyłki" nie jest już wyświetlany (i możliwy do oceny) od dość dawna, na całym allegro, u wszystkich użytkowników.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Jakie zasady nie pozwalają na finalizację transakcji.
Czy czas dostway Ci nie odpowiadał?
Kupione poza Allegro nie dotyczy Allegro, żadnej ochrony tu nie dostaniesz, a wręcz przeciwnie.
@andjamroz Dałeś się wkręcić sprzedawcy a masz pretensję do Allegro, właściwe to nie zrozumiałe jest to dlaczego towar nie mógł być dostarczony wcześniej?
Nawet zakup na Allegro nie gwarantuje dostawy we wskazanym dniu, nie mówiąc już o godzinie. Podane terminy są przewidywane, a nie gwarantowane.