anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak przyspieszyć zwrot środków i odesłanie towaru w ramach gwarancji?

pachamama6
#1 Nowicjusz#

Zakupiłam nowy materac piankowy. W miarę użytkowania okazało się, że pianka stała się na tyle miękka, że nie wraca do pierwotnego kształtu. Nie da się korzystać z tego materaca. Zgłosiłam problem sprzedawcy we wrześniu tj 5m-cy po zakupie. Kazano mi wykonać doświadczenia z obciążeniem materaca i wysłać zdjęcia by udowodnić, że materac się nie sprawdza. Pierwszych zdjęć nie zaakceptowano., musiałam powtórzyć doświadczenia. Kolejne wysłane zdjęcia i znów czekam. Podobno na opinię producenta. Co mam robić? Materac leży i przeszkadza, był drogi a okazał się bublem. Czy mam domagać się zwrotu z tytułu rękojmi? Czy allegro może pośredniczyć? Dyskusja jest otwarta

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

@pachamama6 Ale po co Ty zgłaszasz reklamację z jakichś gwarancji? Zawsze zgłaszaj z rękojmi. Przy rękojmi nie musisz przesyłać żadnych zdjęć, to sprzedawca musi ustosunkować się do reklamacji w ciągu 14 dni od jej zgłoszenia. Jeśli w tym czasie jej nie odrzuci, reklamacja jest uznana z mocy prawa za zasadną. Poczytaj w necie o różnicach pomiędzy gwarancją a rękojmią. Przy gwarancji sprzedawca może Cię zwodzić w nieskończoność, przy rękojmi nie może. Teraz otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w nim zgłoś reklamację na podstawie rękojmi i po 24 godzinach poproś tam o pomoc pracownika Allegro, który dobrze zna zasady reklamacji. 

Nie zamykaj Dyskusji, powołaj się na rękojmię, proś tam o pomoc Allegro. 

oznacz moderatorów