anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak uzyskać szybką pomoc w sprawie możliwego oszustwa przez sprzedawcę?

ViceseniorCSSR
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, 8 stycznia 2024 kupiłem w sklepie na allegroParzonapasja24 7 paczek kawy lavazza za 321 złotych. Od razu otrzymałem informację o opóźnieniu: zamiast 12 stycznia 2024 paczka miałby trafić do mnie nawet 16 stycznia. Następnie po kilku dniach dostałem kolejną wiadomość, że paczka uległa opóźnieniu przez noworoczne opóźnienie. 17 stycznia, a więc dzień po drugim już terminie dostawy, wysłałem zapytanie o paczkę i dostałem informację, że pan Dariusz, właściciel sklepu przebywa w szpitalu, a hurtownia go zwodzi. Po dwóch dniach (19.01.24) zapytalem znowu, a 21.01 - kolejny raz. Odpowiedź, która nadchodziła po kilku minutach była identyczna, co mnie zaniepokoiło, gdyż bałem się, że rozmawiam z botem. Po założeniu dyskusji, 23 stycznia, po 3 minutach nadeszła 4 wiadomość od sklepu Parzonapasja24 - dokładnie taka sama jak 3 poprzednie. Boję się, że cały czas pisałem z botem. Proszę o pomoc choćby w odzyskaniu pieniędzy. Nie ma potrzeby czekania 14 dni, bo dostałem 4 identyczne wiadomości, pisane najpewniej przez bota, jak to możliwe, że ktoś przebywający w szpitalu od 14 dni, odpisywałby od razu i to w ten sam sposób? Mogę podesłać screeny z czatu.

prosze o pomoc.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ViceseniorCSSR użytkownik , o którym piszez ma zawieszone konto , odzyskasz pieniądze , ale w pierwszej kolejności ,, zgłoś problem z zakupem ,,

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ViceseniorCSSR Wypowiedzieliśmy się w dyskusji, wypełnij formularz o zwrot pieniędzy w ramach Allegro Protect. Znajdziesz go pod linkiem: https://allegro.pl/allegro-protect/index

oznacz moderatorów