Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
1) kupujesz przedmiot
2) rezygnujesz klikając w zwrot Smart
3) status zmienia się na przesyłka zwrócona
4) sprzedający wysyła przesyłkę
5) nie masz opcji zwrotu ze Smart bo zwrot jest zrealizowany
6) przesyłka ląduję w multipaczce
7) z konsultantem Inpostu próbujesz odebrać inne ale ta ma zostać i wracać. Błąd interfejsu nie pojawia się opcja "zgłoś uwagi do przesyłki". Konsultant każe zabrać wszystkie przesyłki. Zgłaszasz reklamację. Paczka przymusowo odebrana. Smaczek: Konsultant Inpostu ale ma Pan darmowy zwrot. 🙂
😎spor Allegro. Allegro mówi aby wysłać na swój koszt i sprzedający ma zwrócić ten koszt
9) sprzedający ja nic nie zwrócę kupujący ma Smarta i darmowy zwrot
10) proszę o skorzystanie ze zwrotu
11) konsultant sporu udaje, że go nie ma. TADA 🙂
@PROGRAMISTA_ Jeżeli to zwrot w ramach reklamacji z powodu wad lub niezgodności z opisem, sprzedawca powinien oddać koszt odesłania nawet wtedy, gdy kupujący ze Smartem odeśle towar odpłatnie. Jeżeli to zwrot konsumencki w ciągu 14 dni, sprzedawca nie zwraca kosztu odesłania.
Jeżeli paczka przymusowo odebrana i Allegro Ci nie pomoże, pozostaje zwrot na własny koszt, o ile to odstąpienie konsumenckie, a nie reklamacja.
zwrot w stylu nie chcę już tej paczki, zamówiłem u Ciebie inną. Mam smarta mam darmowy zwrot a błędy procedur (Amatorzy Allegro scenariuszy :)) nie pozwalają z niej skorzystać
PROGRAMISTA_ więcej rozwagi przy kolejnym zakupie .
@PROGRAMISTA_ W sprawie ponownego wygenerowania etykiety zwrotu możesz zgłosić się tutaj. Możesz również poprosić konsultanta o pomoc w dyskusji - zrobisz to za pomocą przycisku. Pracownicy Allegro zajmują się naprawdę wieloma sprawami i nie mają możliwości śledzenia każdej wiadomości w konkretnej dyskusji.
"konsultanta o pomoc w dyskusji - zrobisz to za pomocą przycisku" - i jest zaproszony już od kilku dni 11) konsultant sporu udaje, że go nie ma. No i na tą chwilę nadal jej/jego nie ma.
Dodam że jest to sytuacja nie ujęta w szablonach Allegro i teraz uwaga!! Mam najnowsze info
1) sam mam śledzić status przesyłki. Uwaga o numer trzeba się dobijać ponownie na czat.
2) sam mam liczyć termin oddania pieniędzy
Zauważyłem że został poprawiony mój temat postu na bardziej nie rzucający się w oczy.
Poprzedni brzmiał "konsultant w sporze udaje że go nie ma" - był bliżej prawdy i miał większy target.
coraz bliżej Rosji
Konsultant był poproszony- pierwotny temat mojej dyskusji był inny „konsultant Allegro udaje ze go nie ma” jak się moderuje aby wszystko ładnie wyglądało to sensu brak :). Z tego wątku już zostały usunięte ze 4 niewygodne moje wypowiedzi. Wybierajmy dalej błędy Allegro z Inpostem. Reklamacje to bełkot jak i w Inposcie tak i w … gotowe formułki na wszystkie sytuacje.
kompromitacja Inpostu! Pomimo wyjaśnieniu sytuacji
- nie odnoszą się do swojego błędu
- nie czytają reklamacji ze zrozumieniem
- mają gotowe formułki kopiuj wklej
-czas na odpowiedź do wysłania moich uwag 30dni
- nie można złożyć reklamacji na osobę rozpatrującą reklamację
- po zasięgnięciu informacji na infolinii moje zażalenie mam kierować do tej samej osoby 🙂
Na tą chwile nasuwa się taki wniosek. Dwie firmy popełniły błąd , ewidentna wina Allegro i Impostu ale zawsze znajdą formułkę aby reklamacja była bezzasadna.
.
Finał po drugiej odpowiedzi Inpostu jest taki.
Mógł Pan zostawić paczkę w paczkomacie, wszystkie dodatkowe interfejsy użytkownika są grzecznościowe. Plus bełkot regulaminowy na całą A4. Zero odniesienia do tego , że w rozmowie na infolinii z konsultantem na infolinii konsultantka mówiła, że nie mogę zostawić paczki w paczkomacie. Wniosek Inpost winny - bełkot formułek regulaminowych plus grzecznościowe funkcie/ multiskrytki i inne **piiip**oły - nic się nie należy. Konsultant może wprowadzać w błąd a sztab od reklamacji wykręci zawsze bełkot prawniczy. Inpost nie winny. 🙂 TADAM