anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak wystąpić o nową etykietę zwrotu?

MAMY ROZWIĄZANIE!
PROGRAMISTA_
#9 Pomysłodawca#

1) kupujesz przedmiot

2) rezygnujesz klikając w zwrot Smart

3) status zmienia się na przesyłka zwrócona

4) sprzedający wysyła przesyłkę

5) nie masz opcji zwrotu ze Smart bo zwrot jest zrealizowany

6) przesyłka ląduję w multipaczce

7) z konsultantem Inpostu próbujesz odebrać inne ale ta ma zostać i wracać. Błąd interfejsu nie pojawia się opcja "zgłoś uwagi do przesyłki". Konsultant każe zabrać wszystkie przesyłki. Zgłaszasz reklamację. Paczka przymusowo odebrana. Smaczek: Konsultant Inpostu ale ma Pan darmowy zwrot. 🙂

😎spor Allegro. Allegro mówi aby wysłać na swój koszt i sprzedający ma zwrócić ten koszt

9) sprzedający ja nic nie zwrócę kupujący ma Smarta i darmowy zwrot

10) proszę o skorzystanie ze zwrotu

11) konsultant sporu udaje, że go nie ma. TADA 🙂

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
xyz96
#21 Demiurg#

@PROGRAMISTA_ Jeżeli to zwrot w ramach reklamacji z powodu wad lub niezgodności z opisem, sprzedawca powinien oddać koszt odesłania nawet wtedy, gdy kupujący ze Smartem odeśle towar odpłatnie. Jeżeli to zwrot konsumencki w ciągu 14 dni, sprzedawca nie zwraca kosztu odesłania.

Jeżeli paczka przymusowo odebrana i Allegro Ci nie pomoże, pozostaje zwrot na własny koszt, o ile to odstąpienie konsumenckie, a nie reklamacja.

 

oznacz moderatorów
PROGRAMISTA_
#9 Pomysłodawca#

zwrot  w stylu nie chcę już tej paczki, zamówiłem u Ciebie inną. Mam smarta mam darmowy zwrot a błędy procedur (Amatorzy Allegro scenariuszy :)) nie pozwalają z niej skorzystać

oznacz moderatorów
PROGRAMISTA_
#9 Pomysłodawca#

Zrzut ekranu 2021-09-9 o 14.43.39.png

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

PROGRAMISTA_ więcej rozwagi przy kolejnym zakupie .

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@PROGRAMISTA_ W sprawie ponownego wygenerowania etykiety zwrotu możesz zgłosić się tutaj. Możesz również poprosić konsultanta o pomoc w dyskusji - zrobisz to za pomocą przycisku. Pracownicy Allegro zajmują się naprawdę wieloma sprawami i nie mają możliwości śledzenia każdej wiadomości w konkretnej dyskusji. 

oznacz moderatorów
PROGRAMISTA_
#9 Pomysłodawca#

"konsultanta o pomoc w dyskusji - zrobisz to za pomocą przycisku" - i jest zaproszony już od kilku dni  11) konsultant sporu udaje, że go nie ma. No i na tą chwilę nadal jej/jego nie ma.

Dodam że jest to sytuacja nie ujęta w szablonach Allegro i teraz uwaga!! Mam najnowsze info

1) sam mam śledzić status przesyłki. Uwaga o numer trzeba się dobijać ponownie na czat.

2) sam mam liczyć termin oddania pieniędzy

Zauważyłem że został poprawiony mój temat postu na bardziej nie rzucający się w oczy.

Poprzedni brzmiał "konsultant w sporze udaje że go nie ma" - był bliżej prawdy i miał większy target.

coraz bliżej Rosji

oznacz moderatorów
PROGRAMISTA_
#9 Pomysłodawca#

Konsultant był poproszony- pierwotny temat mojej dyskusji był inny „konsultant Allegro udaje ze go nie ma” jak się moderuje aby wszystko ładnie wyglądało to sensu brak :). Z tego wątku już zostały usunięte ze 4 niewygodne moje wypowiedzi. Wybierajmy dalej błędy Allegro z Inpostem. Reklamacje to bełkot jak i w Inposcie tak i w … gotowe formułki na wszystkie sytuacje.

oznacz moderatorów
PROGRAMISTA_
#9 Pomysłodawca#

Zrzut ekranu 2021-09-22 o 09.35.59.png

kompromitacja Inpostu!  Pomimo wyjaśnieniu sytuacji

- nie odnoszą się do swojego błędu

- nie czytają reklamacji ze zrozumieniem

- mają gotowe formułki kopiuj wklej

-czas na odpowiedź do wysłania moich uwag 30dni

- nie można złożyć reklamacji na osobę rozpatrującą reklamację

- po zasięgnięciu informacji na infolinii moje zażalenie mam kierować do tej samej osoby 🙂

 

Na tą chwile nasuwa się taki wniosek. Dwie firmy popełniły błąd , ewidentna wina Allegro i Impostu ale zawsze znajdą formułkę aby reklamacja była bezzasadna. 

oznacz moderatorów
PROGRAMISTA_
#9 Pomysłodawca#

.

oznacz moderatorów
PROGRAMISTA_
#9 Pomysłodawca#

EACB2CEE-C804-4E4A-805D-A588DA978F3E.jpeg

oznacz moderatorów
PROGRAMISTA_
#9 Pomysłodawca#

Finał po drugiej odpowiedzi Inpostu jest taki.

Mógł Pan zostawić paczkę w paczkomacie, wszystkie dodatkowe interfejsy użytkownika są grzecznościowe. Plus bełkot regulaminowy na całą A4. Zero odniesienia do tego , że w rozmowie na infolinii z konsultantem na infolinii konsultantka mówiła, że nie mogę zostawić paczki w paczkomacie. Wniosek Inpost winny - bełkot formułek regulaminowych plus grzecznościowe funkcie/ multiskrytki i inne **piiip**oły - nic się nie należy. Konsultant może wprowadzać w błąd a sztab od reklamacji wykręci zawsze bełkot prawniczy. Inpost nie winny. 🙂 TADAM

oznacz moderatorów