Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam produkt i po 3 miesiącach po prostu przestał działać. W jaki sposób mogę zgłosić reklamacje produktu ?
@Client:66818907 Poczta tradycyjna, elektroniczna lub poprzez allegro otwierając dyskusje na allegro. Chyba najskuteczniejsza forma
@Client:66818907 Musisz zdecydować czy chcesz reklamować z tytułu gwarancji producenta czy rękojmi za która odpowiada sprzedający: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/oczywiście najlepiej przez dyskusję: https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@Client:66818907
Przy każdej ofercie na Allegro jest taka magiczna zakładka: "Reklamacja".
Tam Sprzedający najczęściej umieszczają informacje jak najsprawniej przeprowadzić u nich proces reklamacji z rękojmi.
Jeżeli chcesz złożyć reklamację z tytułu gwarancji to informacji szukaj w zakładce "Gwarancja".
Jeżeli ww. informacji brak lub Sprzedawca nie reaguje - pozostaje Dyskusja: https://allegro.pl/dyskusje/nowa )
@Client:66818907 Pisemną reklamację wyślij mailem, najlepiej powołaj się na rękojmię, nie na gwarancję. Przy rękojmi masz zazwyczaj więcej praw. Opisz wady i domagaj się naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów pod odesłaniu towaru, także kosztu odesłania. Towar odeślij na koszt sprzedawcy na adres do reklamacji podany w zakładce Reklamacja na aukcji. Płacisz za odesłanie, ale sprzedawca ma obowiązek Ci ten koszt zwrócić. Jeżeli sprzedawca nie będzie reagował na reklamację lub Twoim zdaniem niesłusznie ją odrzuci, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej zgłoś problem i poproś tam o wsparcie pracownika Allegro.