Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający pomylił się i przy większym zamówieniu zamiast jednego przedmiotu wysłał coś innego. Jak dokonać zwrotu takiej rzeczy, skoro nie ma jej na liście zakupów, a jest to wymagane przy wypełnianiu formularza zwrotu?
Kliknąć zwrot do pierwotnego zamówienia bądź ugadać się ze sprzedającym by pokrył koszt zwrotu - w końcu pomyłka wyniknęła z jego strony
Kontakt ze sprzedawcą i niech podejmie decyzję co z tym zrobić, dlaczego chcesz klikać zwrot towaru?, sprzedający ma Ci wysłać towar zgodny z zakupem, domagaj się wysyłki, jeżeli problem otwórz spór: https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Ok, jasne. Sprzedający się nie wypiera, ale chce, żeby mu odesłać ten wysłany omyłkowo. Brakuje przy zwrotach takiej wlasnie opcji - zwrotu towaru spoza listy zakupów. Nie chcę przecież zwracać żadnego z moich zakupów.
@RBarczyk Jeśli sprzedawca się pomylił, niech teraz odbierze od Ciebie ten towar własnym transportem, albo niech Ci zapłaci z góry za odesłanie dowolną metodą, poza zwrotami Allegro.