Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałem od sprzedającego w ramach dyskusji odpowiedz że mam zrobić: bez kosztowy zwrot produktu w ramach allegro smart.Jak to się robi.Proszę o informację
@ab_barand Wchodzisz w kupione i tam masz zwrot. jak był w smarcie to jest darmowy. Otrzymasz kod zwrotu i instrukcję odesłania.
@ab_barand Nie masz takiego obowiązku, sprzedawca nie może tego wymagać. Jeśli była Dyskusja i jest jakiś problem z towarem, czyli była reklamacja, odsyłasz przedmiot na koszt sprzedawcy. Po odesłaniu on ma obowiązek oddać Ci cenę zakupu towaru + koszt odesłania. Nie zamykaj Dyskusji. Kupujesz Smart nie po to, aby sprzedawca miał darmowe odesłanie w ramach reklamacji.
Jeżeli jednak chcesz odstąpić od umowy bez podania przyczyny, zrób to tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-zwrocic-przedmioty-kupione-w-ramac...
Rozumiem.Minęło już 14 dni i nie dostanę kodu.Sprzedawca napisał abym wysłał towar paczkomatem tylko nie chce podać na jaki /adres nr/ .Chce zmiany opinii.Szantażuje mnie że nie otrzymam zwrotu pieniędzy jak nie zmienię opinii
@ab_barand Jak minęlo14 dni o nie masz zwrotu, jeszcze nie nie masz adresu zwrotu, nie zamykaj dyskusji, możesz reklamować towar wówczas po przyjęciu reklamacji sprzedawca ponosi wszystkie koszty wraz z przesyłką. Nie daj się szantażować.
@ab_barand Masz otwartą dyskusję ; https://allegro.pl/dyskusje/nowa ?
Jeśli li tak, to proś tam o pomoc Allegro po każdej odpowiedzi sprzedawcy. Nie masz obowiązku zmieniać opinii. Co na to pracownik Allegro, który przygląda się Dyskusji? Odeślij towar normalnie, jak Ci wygodnie, na przykład pocztą i domagaj się zwrotu wszystkich kosztów, także kosztów odesłania. Nie zamykaj Dyskusji przed rozwiązaniem problemu.
W ostateczności, po 14 dniach od zakupu i odesłaniu towaru wyślij wniosek o zwrot środków do Programu Ochrony Kupujących, wtedy szybko pieniądze odzyskasz;
https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Tak zrobię. Bardzo dziękuję.Najlepszych świąt
@ab_barand, wystarczy, że wejdziesz do zakładki "kupione". Znajdź zamówienie, które chcesz anulować. Następnie kliknij “szczegóły”. Znajdziesz tam opcję “zwróć część lub całość zamówienia” - możesz wtedy przejść do formularza zwrotu. Zaznacz przedmioty, które chcesz zwrócić i podaj powód. Po wypełnieniu formularza wybierz “zwracam produkty”. Sprzedający otrzyma wtedy maila z potwierdzeniem Twojego odstąpienia od umowy.