Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Jestem obcokrajowcem.
Kupiłem coś, ale anulowałem to, ponieważ adres był nieprawidłowy.
Natychmiast wysłałem wiadomość do sprzedawcy z informacją o nowym adresie, poprosiłem o przesłanie go tam i otrzymałem wiadomość e-mail z potwierdzeniem od sprzedawcy.
Jednak sprzedawca wysłał go na zły adres.
Wysłałem wiadomość, że się myliłem i poprosiłem o ponowne wysłanie.
Dziś artykuł został odesłany pod zły adres.
Jeśli Allegro może otworzyć skrzynkę sprzedawcy, przejrzyj ją i przejrzyj.
당신이 볼 수 있듯이, 나는 폴란드어와 잘 아니에요,하지만 난 제대로 주소를 주고 여러 번 확인을 요청했다.
그러나 잘못된 주소로 두 번 보내고 추가 요금을 요청한 판매자와 어떻게 해야 합니까?
나는 온라인 쇼핑을 많이하지만, 이것은 내가 그런 이상한 사건을 본 처음이다.
제 친구가 폴란드어라고 불렀을 때, 그들은 심지어 무례했습니다.
당시 한 친구가 화가 났고 더 이상 그에게 물어볼 수 없습니다.
그런 경험이 있으시면 조언을 해 주세요.
첫 번째 이벤트가 끝난 지 거의 한 달이 지났습니다.
긴 기사를 읽어 주셔서 감사합니다.
@Client:76478391 Dzień dobry, z tego, co widzę, dostał Pan mailową odpowiedź na swoje zapytanie. 🙂
@Client:76478391 Sprzedawca przed wysyłka może i powinien na twoją prośbę zmienić adres do wysyłki, jednakże jak już wysłał towar i wrócił, to powtórna wysyłka jest płatna z twojej strony.