anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jestem zapisany do Rodziny Kamili smart a nie mogę robić zakupów Smart

gregoriw
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry

   Jak w temacie Jestem zapisany tylko do rodziny Kamili Smart a nie mam możliwości robienia zakupów z programem Smart. Bardzo proszę o pomoc w wyjaśnieniu sprawy

Dziękuję

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@gregoriw przepraszam, że czekasz na odpowiedź. Konsultuję to i wrócę do Ciebie, gdy otrzymam wiadomość w tej sprawie. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A głowa rodziny ci udostępnia tą możliwość?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@gregoriw czy możesz podać login Kamili? Sprawdziliśmy, że Smart! nie jest Ci udostępniany, więc aby to zweryfikować musimy wiedzieć jakie konto miało Ci udostępnić Smart! 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów