anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kiedy sprzedawca nie zwraca kosztów przesyłki?

Client:77315661
#1 Nowicjusz#

Mam Allegro Smart. Zwróciłam zamówiony towar, ale nie otrzymałam zwrotu kosztów przesyłki, ponieważ buty kosztowały 34,99 złotych. Czy to jest zgodne z regulaminem

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

7-MALY-7
#11 Animator#

a wklej co regulamin na to...?

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:77315661 W regulaminie jasno jest napisane: 

"Odstąpienie od umowy – sprzedający zwróci Ci cenę przedmiotu (może ją obniżyć, jeśli produkt nosi ślady użycia lub został zniszczony) oraz koszt dostawy (może to być najniższy koszt wskazany w cenniku)." 

W tej sytuacji załóż dyskusję ze sprzedającym. W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta), będziesz mogła poprosić nas o pomoc.

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:77315661  napisał(a):

Mam Allegro Smart. Zwróciłam zamówiony towar, ale nie otrzymałam zwrotu kosztów przesyłki, ponieważ buty kosztowały 34,99 złotych. Czy to jest zgodne z regulaminem


Chcesz zwrot kosztów dostawy czy odesłania ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@kostas11 podejrzewam, że koszty dostawy bo nie załapał się na smart bo cena  a że ma smarta to odesłanie miał za darmo.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:44052296 lepiej się dopytać, po co pisać opowiadania na temat wszystkich możliwość 😄

Z jakiegoś powodu napisał mam samart, może załapał się na test ponieżej 45 zł 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów