anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kontakt z allegro

Client:133376469
#1 Nowicjusz#

Skasowano mi moje konto na allegro, mialem konto od dawna , zostalem wykogowany , loguje sie znowu a tam zero historii zakupów smarta mi zabrali , jakbym mial konto od zera

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:35386082
#14 Krzewiciel#

Bo logujesz się na niewłaściwe konto. Na tym drugim jest to wszystko czego szukasz. Albo tym trzecim...
Sprawdź maila, tam masz ten właściwy login albo napisz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt

pomogą Ci odnaleźć to zaginione konto.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Po prostu masz kilka kont. 
Zaloguj się na to właściwe. 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:133376469 najprawdopodobniej zalogowałeś się na inne swoje konto. Jeżeli potrzebujesz naszej pomocy w odnalezieniu właściwego napisz do nas przez ten formularz https://allegro.pl/pomoc/kontakt 🙂

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:35386082
#14 Krzewiciel#

@Syrena_zT 
po Moderatorce to bym się oczekiwała sprawdzenia czy użytkownik ma drugie konto i powiedzenia mu/jej: masz drugie konto, jeżeli nie pamiętasz login to Ci pomogną kontakt Allegro
A takie powtórzenie wpisu innego użytkownika nic nie wnosi dodatkowego.

oznacz moderatorów