Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamawiam u jednego sprzedawcy 24 sztuki (tyle się wygodnie pakuje w oryginalny karton producenta) psiej karmy po 3,80 zł. Wysyłka darmowa ze Smartem. Karma jest dostępna w różnych smakach. Sprzedawca deklaruje, że w jednej paczce może wysłać do 100 szt.
Jeżeli wybiorę 5 różnych smaków, to dostaję informację, że zaoszczędziłem na wysyłce 11,49 zł. Jeżeli wybiorę 6 lub więcej smaków, to pisze, że zaoszczędziłem 22,98 zł. Wygląda, jakby w takiej sytuacji sprzedawca musiał wysłać towar w dwóch paczkach. Dlaczego tak jest?
Cześć, @piotr433. To zależy od ustawień w cenniku sprzedającego. Więcej szczegółów i dokładne wyjaśnienia działania tego mechanizmu znajdziesz w tym artykule.
Jeśli chcesz, abym sprawdziła to na Twoim przykładzie, to proszę, podeślij mi numery ofert, które dodawałeś do koszyka i które powodowały takie zmiany.
Artykuł bardzo pomocny. Okazało się, że jeden z rodzajów produktu ma limit 5 sztuk na paczkę zamiast 100 sztuk jak pozostałe. Wszystko już jasne, dziękuję!