Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie jeśli chodzi o zwroty. Jak rozumieć ten poniższy komunikat? Nawet jak kupię towar w opcji SMART, to i tak, jeśli zechcę zwrócić towar w ciągu 14 dni, to tylko na własny koszt ?
@jgaluszka nie , nie ma przymusu , możesz odesłać na swój koszt ... obrazka nie widać .
@jgaluszka z pakietem smart masz za darmo a bez na własny koszt !!!
Ale to na pewno, na 100% ? Ten powyższy komunikat/informacja jest dla mnie zupełnie dwuznaczny.
@jgaluszka ale tam pisze, że z za darmo z pakietem SMART jak bez pakietu smart lub poniżej wartości przedmiotu 40 zł (stare warunki) lub 65 zł to wtedy na własny koszt
Zawsze jak zakup ze Smartem to masz darmowy zwrot na terenie Polski, uważaj na Chiny i z poza UE.