Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Minął termin 14 dni. Chcę zwrócić przesyłkę. Dogadałam się z kupującym on przyjnie zwrot ale kto ponosi koszt? Jak zrobić taki zwrot?
@chomciol80 Jeśli nie masz już darmowego zwrotu Smart, koszt odesłania Ty ponosisz. Towar odeślij dowolną metodą, na przykład pocztą.
Ty pokrywasz, zawsze pokrywa kupujący. Darmowy jest w przypadku zakupu i zwrotu Smart i paczkomatem, także w przypadku uznanej reklamacji.
@LEW433 Nie zawsze, nie znasz przepisów ZAPEWNE. Jeśli sprzedawca nie poinformował w ofercie, że koszt odesłania pokrywa kupujący, pokrywa go sprzedawca.
@chomciol80
Chcę zwrócić przesyłkę. Dogadałam się z kupującym on przyjnie zwrot ...
Jesteś sprzedawcą i chcesz zwrócić przesyłkę kupującemu ??