anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupiłem przedmiot miesiąc temu, chcę go reklamować, czy mogę skorzystać z darmowego zwrotu Smart?

miro123
#1 Nowicjusz#

Witam,

Mam pytanie, kupiłem przedmiot miesiąc temu (zabawka), korzystałem ze smarta. Niestety mechanizm w środku się uszkodził, rozmawiałem ze sprzedającym i w ramach gwarancji zaproponował naprawę lub wymianę. Czy mogę odesłać przedmiot w ramach smart?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

kostas11
#21 Demiurg#

@miro123 nie, bo zwrot smart działa tylko 14 dni od odebrania, to jest reklamacja odsyłasz na swój koszt a sprzedawca po uznanej reklamacji musi Ci oddać za odesłanie 🙂

Nie korzystaj z gwarancji tylko reklamuj z tytułu rękojmi 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@miro123 Jeżeli to reklamacja to Smart nie ma znaczenia( w Smarcie masz 14 dni na zgłoszenie i 14 dni na odesłanie) ty odsyłasz na własny koszt a sprzedawcy po uznaniu (naprawie) zwraca Ci koszty wysyłki, tak działa reklamacja.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@miro123 Tak, możesz, o ile czas na darmowy zwrot nie minął. Zazwyczaj wynosi on 14 dni od odebrania towaru, ale niektórzy sprzedawcy dają na zwrot czas znacznie dłuższy. Jeżeli nie masz już darmowego zwrotu Smart, odeślij towar w ramach reklamacji na adres podany w zakładce Reklamacja na aukcji, płacąc za odesłanie. Sprzedawca po naprawie lub wymianie towaru musi Ci oddać koszt odesłania. Nie może Cię też zmuszać do darmowego odesłania w ramach Smart.

Na odstąpienie od umowy masz 14 dni od momentu odebrania przedmiotu, ale sprzedający może ten okres wydłużyć.

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-zwrocic-przedmioty-kupione-w-ramac...

Moderacja po raz kolejny usunęła mój post, który miał taką samą wymowę jak ten, choć nie naruszał on zasad AG.

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@miro123 Tak, możesz, o ile czas na darmowy zwrot nie minął. Zazwyczaj wynosi on 14 dni od odebrania towaru, ale niektórzy sprzedawcy dają na zwrot czas znacznie dłuższy. Jeżeli nie masz już darmowego zwrotu Smart, odeślij towar w ramach reklamacji na adres podany w zakładce Reklamacja na aukcji, płacąc za odesłanie. Sprzedawca po naprawie lub wymianie towaru musi Ci oddać koszt odesłania. Nie może Cię też zmuszać do darmowego odesłania w ramach Smart.

oznacz moderatorów