Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@smashthereds podaj numer zamówienia. Sprawdzę to dla Ciebie 🙂
b6b645f0-98eb-11ef-8c9f-3f7cab2ca0eb
@smashthereds oferta z tego zamówienia ma dostępnego Smart, ale nie dla metody dostawy, którą wybrałeś. Zapłaciłeś za przesyłkę 14,99 zł.
W ofercie widnieje zwrot na koszt kupującego. Wszystkie te informacje znajdują się w zakładce dostawa i w zakładce zwroty.
@N_Nitka28 "Sprzedający ustawił w ofercie zwrot na koszt kupującego."
Napisałaś to w taki sposób, że kupujący zaraz pomyśli że to zły sprzedający celowo ustawił koszt zwrotu po stronie kupującego kiedy całość wynika z gapiostwa samego kupującego - miał do wyboru "darmową" wysyłkę i zwrot a wybrał dostawę (oraz zwrot) płatną.
@smashthereds Koszt zwrotu jest zawsze po stronie kupującego - SMART to tylko wyjątek od reguły.
@komis-bell masz rację. Już poprawiłam wypowiedź 🙂
No właśnie kupiłem zegarek plus dodatkowo zapłaciłem za opakowaniejako zestaw 14.99. przesyłka by darmowa do paczkomatu.
Hak kupowałem musiałem odfajkowac pudelko
@smashthereds mogło być tak że kupiłeś z darmową dostawą sprzedawcy, wtedy zwrot będzie płatny 😞
@smashthereds Czy w zakładce moje zakupy widzisz przy tym zamówieniu w jego szczegółach metodę dostawy a przy nim logo SMART w taki sposób:
Jeśli tak to zamówienie było w SMART, jeśli nie - nie było i zwrot jest na Twój koszt.
Zapłaciłeś za dostawę a zwrot zawsze to koszt kupującego, a ze nie Smart to nic nie zrobisz.