Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, spełniam wszystkie warunki promocji, ale nie widzę kuponu, a podobno powinien się pojawić.
Nie mam jeszcze wykupionego kolejnego Smarta ale z tego zapisu wynika, że kupon widoczny być powinien. Czy ktoś też tak ma?
Nie mam jeszcze wykupionego kolejnego Smarta co tzn?
To znaczy że mój Smart wygasł i nie aktywowałem jeszcze kolejnego. I domysłałbym się, że kupon pojawi się w momencie kiedy wykupię kolejny ale w regulaminie jest napisane troche co innego w tym punkcie ktory przytoczylem.
@B2B3 On nie wygasł, jest 14-dniowy okres wypowiedzenia, aktywuj go po 12.07 a masz 2tyg za darmo Smarta a wówczas dostaniesz monety.
@B2B3 czy możesz przesłać link do regulaminu, który przytaczasz?
@B2B3 ok, dziękuję! Twój Smart! jest wciąż aktywny ponieważ obowiązuje 14 dniowy okres wypowiedzenia. Dopytuję czy wpływa to na udział w promocji, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź!
@B2B3 przykro mi, ale otrzymałam informację, że nie spełniasz warunków tej promocji.
Musisz aktywować od nowa, tamten jest za stary.