Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zrezygnowałem z zakupu i wybrałem opcję zwrotu. Sprzedawca nie wysłał jeszcze przesyłki ale poinformował że zamówienia zostało zrealizowane mimo że w statusie oczekuje na nową datę nadania. Przesyłka zamówiona przez DPD pobranie Smart. Czy muszę odebrać zamówienie i opłacić aby odesłać w DPD pickup za darmo. Czy można po prostu nie odebrać przesyłki i automatycznie wraca do nadawcy. Czy pokrywam wtedy koszt zwrotu. Nr zamówienia c1f0c3b0-d0ee-11ef-9b52-65963f690ea3
@Client:124137763 jeśli pomimo anulowania/zwrotu sprzedający wysłał paczkę, nie musisz jej odbierać. Wróci ona do sprzedającego, a Ty otrzymasz zwrot środków.
Dziękuję 😀
@RaBarbar_ka od kiedy sprzedawca przy nieodebraniu pobraniowej paczki musi zwrócić pieniądze . chyba musi sporo dołożyć do interesu
Wiemy, że były przypadki w takich sytuacjach że kupujący dostawał pieniądze z AP .
@Client:124137763 Odstąpić od umowy zakupu możesz w każdej chwili jak taka przysługuje, zakup konsumencki, nie wyłączony ze zwrotu, jak sprzedający jeszcze jej nie wysłał to nie powinien wysyłać a jak wysłał to jak Smart to także nie odbieraj.