Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ale jak tam wejdziesz to powinna być nadal możliwość zaznaczenia sposobu odesłania.
Wszystkie informacje odnośnie zwrotu powinieneś otrzymać w wiadomości mailowej oraz możesz podgląd zrobić w zakładce moje zakupy i rozwinąć zakup którego dokonałeś zwrotu.
Mam podobny problem. Kupiłem kątownik za 10 zł w sklepie z siedzibą w tym samym mieście. Płatność przelewem z góry, odbiór osobisty w siedzibie sklepu. Okazało się nie chodzi o ten rozmiar kątownika, więc odstąpiłem od umowy kupna-sprzedaży, tj. anulowałem zakup. Podałem dane rachnku do zwrotu. W zakładce "Moje zakupy" pojawił się komunikat "zakup zwrócony". A potem dostałem mejla od Allegro, że muszę wybrać sposób wysyłki przedmiotu do sklepu. Trudno odesłać coś, czego się nie posiadło. Brnąłem dalej w ten głupi formularz, więc teraz podobno mam spakować paczkę.
Próbowałem napisać w tej sprawie bezpośrednio do Allegro. Serwis przekierował mnie na otwarcie dyskusji ze sprzedawcą. Ale problem nie leży u sprzedawcy, tylko u pośrednika czyli samego Allegro. Lepiej było pójść do OBI, zapłacić 2x większą cenę za towar z regału i miałbym zakup z głowy. A teraz muszę się szarpać z nieudolnym informatykiem o odzyskanie paru złotych.
@Pe_Beo w tej sprawie rzeczywiście powinieneś napisać do sprzedającego, niekoniecznie przez dyskusje. Otrzymał informację o zgłoszeniu zwrotu i powinien Ci zwrócić wpłatę, oczywiście bez wysyłki, bo nie wyślesz czegoś, czego nie odebrałeś.
OK. Piszę więc...