Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
tu , na forum nie dostaniesz , zwróć się z problemem do sprzedawcy .
Wysyłałem adres e-mail i dzwoniłem wielokrotnie do sprzedawcy.
Nie widzi potrzeby wysłania mi tej faktury.
Nie pisz maili i nie dzwoń, tylko otwórz spór. Link masz niżej. Niektórzy sprzedawcy na maile i telefony nie reagują. Stają na baczność tylko po otwarciu sporu.
@Client:99689456 Napisz więc do sprzedawcy. W mailu po zakupie masz kontakt do niego. Jeżeli nie da Ci faktury po zgłoszeniu, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś w nim o pomoc Allegro. Zaznaczyłeś przy zakupie opcję "Chcę otrzymać fakturę"?
Tak.zaznaczyłem ,że chcę fakturę .
@Client:99689456 No więc otwórz spór i szybko ją otrzymasz.
Równie dobrze możesz od razu otworzyć spór i wystawić negatywa - wówczas szybciej otrzymasz fakturę, co będziesz czekać. Sprzedawca ma czas wystawić fakturę do 15-go następnego miesiąca po zawarciu umowy.
Tak, tak, sprzedawca ma czas, ale ten czas nagle mu się skurczy po otwarciu sporu.
Nic mu się nie skurczy, nie strasz sprzedawców dyskusjami, bo nic sobie z nich nie robią.