anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie dostałem faktury za ostatni zakup płatny przy odbiorze.

Client:99689456
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

mdrogeria
#21 Demiurg#

tu , na forum nie dostaniesz , zwróć się z problemem do sprzedawcy .

oznacz moderatorów

Client:99689456
#7 Wielbiciel#

Wysyłałem adres e-mail i dzwoniłem wielokrotnie do sprzedawcy.

Nie widzi potrzeby wysłania mi tej faktury.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Nie pisz maili i nie dzwoń, tylko otwórz spór. Link masz niżej. Niektórzy sprzedawcy na maile i telefony nie reagują. Stają na baczność tylko po otwarciu sporu.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:99689456 Napisz więc do sprzedawcy. W mailu po zakupie masz kontakt do niego. Jeżeli nie da Ci faktury po zgłoszeniu, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś w nim o pomoc Allegro. Zaznaczyłeś przy zakupie opcję "Chcę otrzymać fakturę"?

oznacz moderatorów

Client:99689456
#7 Wielbiciel#

Tak.zaznaczyłem ,że chcę fakturę .

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:99689456 No więc otwórz spór i szybko ją otrzymasz.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Równie dobrze możesz od razu otworzyć spór i wystawić negatywa - wówczas szybciej otrzymasz fakturę, co będziesz czekać. Sprzedawca ma czas wystawić fakturę do 15-go następnego miesiąca po zawarciu umowy.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Tak, tak, sprzedawca ma czas, ale ten czas nagle mu się skurczy po otwarciu sporu.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Nic mu się nie skurczy, nie strasz sprzedawców dyskusjami, bo nic sobie z nich nie robią. 

oznacz moderatorów