anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie moge zwrocic paczke juz oplacona przez Allegro Smart?

Donata261
#7 Wielbiciel#

Otrzymałam etykietę zwrotna dla paczkk. Niestety kiedy zabra lałam ja nz pocztę ciągle wyskakuje iż nie ma idk nr zwrotu w systemie i tak naprawdę nie mogę tego odesłać nz koszt allegro Ab przecież mam smarta.? 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Donata261 Zgodnie z regulaminem Smart masz prawo do bezpłatnego zwrotu. Często pojawiają się tu zgłoszenia problemów z darmowymi zwrotami. Napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e Umożliwią Ci darmowy zwrot.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Donata261 Podaj mi proszę numer zamówienia lub oferty, którego dotyczy ten zwrot. Postaram się pomóc, ale muszę wiedzieć, o który zakup dokładnie chodzi. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Donata261
#7 Wielbiciel#
Numer oferty: 11119317623
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Donata261 Sprawdzam już, jak możemy Ci pomóc w tej sytuacji, dlatego poproszę Cię o ciepliwość. Wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko otrzymam więcej szczegółów. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Donata261 Sprawdź proszę swoją skrzynkę pocztową, ponieważ na Twój adres wysłaliśmy już nową etykietę, dzięki której będziesz mogła zrealizować ten zwrot. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

No tak, po zgłoszeniu problemu na publicznym forum nagle jest możliwość bezpłatnego zwrotu, a gdyby tak użytkownik tutaj problemu nie zgłosił?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@xyz96 Nie potrafię przewidywać przyszłości, więc trudno wskazać, co by się stało gdyby Kupująca tego nie zgłosiła. Wiem natomiast, że gdy zwróci się do nas z prośbą w jakikolwiek, inny sposób, czy to tutaj, czy każdą inną drogą, zawsze staramy się pomóc najlepiej jak możemy. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Ja potrafię przewidywać, zwłaszcza jeśli chodzi o problemy związane z zakupem i zwrotem towarów na Allegro. A ilu kupujących tego nie zgłasza i odchodzi z kwitkiem, choć na zagwarantowany darmowy zwrot? Ja się domyślam i przewiduję  - wielu.

oznacz moderatorów