Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie działają 3 darmowe miesiące Disney
Tak klikam aktywuj w smart
@dawidek_4785 i co się dzieje później? Czy masz aktywną subskrypcje w Disney+? Logujesz się na istniejące konto, czy zakładasz nowe?
Nie miałem subskrybcji ,normalnie się loguję,wprowadzam dane karty płace 0 zł i jet niby ostatni etap gdzie trzeba sprawdzic email i tam przychodzić ze trzeba wybrać plan i wtedy pobiera pieniądze
@dawidek_4785 ten problem związany jest z aplikacją Disney+ na Androidzie.
Otwarcie linku, czy to w aplikacji Allegro, czy w wyszukiwarce Google albo z innego źródła błędnie otwiera apkę Disney+.
Rozwiązaniem jest odinstalowanie aplikacji Disney+ żeby cały proces był w przeglądarce.
Spróbuj proszę odinstalować aplikację Disney+ i cały proces przejść w przeglądarce, daj proszę znać, czy to pomogło.
W laptopie nie przechodzi karta platnicza jest błąd mimo dobrze wpisanych danych
@dawidek_4785 przykro mi, ale tutaj nic nie pomożemy, bo to jakiś problem po stronie Disney+ więc muszę Cię poprosić, abyś napisał do nich tutaj.
Wcześniej z Nimi rozmawiałem odesłali mnie do allegro
@dawidek_4785 bardzo chcielibyśmy Ci pomóc, ale tak jak napisała Monika, nie mamy takiej możliwości, bo nie mamy dostępów do systemów płatniczych innych platform. Komunikat na zrzucie informuje, że błąd występuje na etapie płatności i być może spowodowany jest problemami z kartą płatniczną (saldem, kodem CV lub PIN), więc spróbuj proszę jeszcze skontaktować się ze swoim bankiem.
W sprawie tego komunikatu, skontaktuj się ze swoim bankiem. Komunikat wskazuję na odmowę autoryzacji przez bank.
Disney Plus rozlicza transakcje w Holandii. Jeżeli masz blokadę na płatności za granicą, to płatność nie przejdzie.
Udało się zapłacić paypal gdzie też podałem dane tej samej karty🤔
Teraz Disney działa