Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie jestem Smart a wysyłka wyskakuje z 0 zł . Dlaczego?
@Client:65134918 może sprzedawca oferuje darmową opcje transportu. Może jednak na którymś urządzeniu/koncie masz wykupiony smart?
Podaj przykładową ofertę
@Client:65134918 a dałeś to już do koszyka ? bo tam nie ma dostaw za darmo 🙂 chyba że kupujesz za 1000 zł 😄
tak, mam w koszyku i pokazuje 0 zł dostawa
@Client:65134918 to pewnie masz smarta 🙂
@Client:65134918 pewnie wliczone są w towar koszt wysyłki a jak Ci nie pasuje zawsze możesz znaleźć innego sprzedawcę co ma płatne dostawy 🙂
mi to pasje, pytanie czy zwrot tez bedzie darmowy?
@Client:65134918 sprawdź w warunkach zwrotu.
@Client:65134918 nie koniecznie, ale sprawdź w zakładce zwroty 🙂
Sprzedawcy po to robią darmowe wysyłki żeby nie mieć kosztownych dostaw smart i stosu zwrotów 😄
@Client:65134918 widzę, że na koncie masz aktywną usługę Smart! - ważną do 7 lipca 2026 roku.
Także tego 🙂
Widocznie napis jesteś smart jest słabo lub mało widoczny 🤔
@Client:44052296 trudno przeoczyć w mojej ocenie informację o aktywnej usłudze Smart!, pojawia się w wielu miejscach, zwłaszcza przy finalizacji zakupu.
Jeśli mimo to została niezauważona, to pozostaje nam jedynie pomyśleć nad wprowadzeniem efektów dźwiękowych.