Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałem komunikat, że paczka nie mieści się w skrytce Paczkomatu - co dalej mogę zrobić, gdzie odebrać paczkę?
Wyjaśnij to z sprzedającym to on jest odpowiedzialny za towar do chwili odbioru, zapewne można odebrać w centrali.
Dzień dobry,
jeśli przesyłka nie może zostać umieszczona w Paczkomacie ze względu na swoje wymiary, oddział w ciągu dwóch dni roboczych kontaktuję się z Odbiorcą lub Nadawcą, w celu ustalenia adresu doręczenia przesyłki. Adres może zostać też podany przez samego Klienta przy kontakcie z naszą infolinią. Kontakt powinien nastąpić z numeru telefonu powiązanego z przesyłką.
Oddział doręczający otrzymał już adres do doręczenia przesyłki. Samo doręczenie powinno nastąpić przy okazji kolejnego dnia roboczego.