anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę pobrać etykiety DPD do zwrotu przesyłek

ogurmon
#1 Nowicjusz#

Zgłosiłem zwrot 3 zakupionych produktów od 3 sprzedawców, nie jestem w stanie wygenerować etykiet DPD. Za każdym razem pojawia się błąd. W dodatku chyba skutek błędu do zwrotu jednego zakupu stworzonych zostało kilka numerów listu przewozowego ale dla żadnego nie jestem w stanie wygenerować i pobrać etykiety. Problem występuje zarówno w aplikacji, na przeglądarce w telefonie jak i na przeglądarce na komputerze. Maili z etykietami też nie dostałem.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

@ogurmon Wyczyść lub zmień przeglądarkę. Nie pomoże, pisz do Allegro; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e

oznacz moderatorów

ogurmon
#1 Nowicjusz#

@xyz96  napisał(a):

@ogurmon Wyczyść lub zmień przeglądarkę. Nie pomoże, pisz do Allegro; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e



@xyz96  napisał(a):

@ogurmon Wyczyść lub zmień przeglądarkę. Nie pomoże, pisz do Allegro; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e




Niestety czyszczenie przeglądarki, otwieranie w innej, tryb incognito o czym czytałem w innych postach nie pomaga. Zgłosiłem do allegro, jak na razie nie odpowiadają.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ogurmon Cześć. Jeśli po wyczyszczeniu plików Cookies zgodnie ze sugestią od xyz wciąż nie będziesz mógł wygenerować etykiet, napisz mi proszę numery tych 3 zamówień. 

oznacz moderatorów