Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, chciałam zwrócić produkt, który zakupiłam z darmową opcją wysyłki i zwrotu poprzez allegro inpost, natomiast przy wyborze zwrotu nie mam możliwości wyboru żadnej opcji, jest tylko wysyłka własna.
Zakupiona była tylko 1 rzecz, więc nic wcześniej nie zwracałam.
Co teraz powinnam zrobić, by uzyskać kod zwrotu inpost?
Proszę o pomoc
@_beejbi_, czy możesz podać numer zamówienia, o którym mówisz? 🙂
@_beejbi_, dziękuję. Zweryfikuję to i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
Dziękuję i czekam na powrót 🙂
@_beejbi_, niestety wybrałaś co prawda darmową dostawę, ale była to metoda paczkomaty InPost, a nie Allegro Paczkomaty InPost, więc nie jest to dostawa darmowa w ramach Allegro Smart! (cena 0 zł wynika z tego, że taką po prostu ustawił sprzedający w ofercie). Niestety nie przysługuje Ci darmowy zwrot w ramach Allegro Smart!
To proszę mi powiedzieć, jak na tej aukcji miałam wybrać metodę dostawy Allegro Paczkomaty InPost, bo bardzo mnie to intryguje, wstawiam zdjęcie z dostępnych metod dostawy.
@_beejbi_, o dostępnych metodach dostawy w ofercie decyduje sprzedający.
Oczywiście, zgadzam się że o dostępnych metodach dostawy decyduje sprzedający, jednakże wygląda to na wprowadzenie klienta w błąd, o możliwości darmowego zwrotu za pośrednictwem metody, której nie udostępnia on na swojej aukcji.
A dlaczego chcesz zwracać przedmiot?
Odstąpienie od umowy w przepisowym terminie 14 dni, a tak po prostu - to zakupiona bransoletka jest za krótka.