Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po wybraniu preferowanego punktu obioru (paczkomat InPost, Żabka), aplikacja ustawia zupełnie inny punkt niż wskazany. Sprawdzałam wielokrotnie. Wyłączałem aplikację, telefon, sprawdzałam na innym urządzeniu 😞
Może masz włączona lokalizację i wybiera z niej.
@__Karinka_ abym mogła to zweryfikować konieczne będzie przesłanie nagrania ekranu lub zrzutów ekranu, na którym ten problem będzie widoczny. Prześlij to proszę na adres spolecznosc@allegro.pl, a w treści e-maila podaj proszę link do tego wątku.
Dziękuję. Zgłosiłam sprawę bezpośrednio do Allegro. Po krótkiej rozmowie i przesłaniu nagrania z ekranu w ciągu niecałej godziny problem został rozwiązany. Bez wsparcia technicznego by się nie obeszło, ale Allegro jak zwykle działa błyskawicznie!
@__Karinka_ to super! Cieszę się, że udało się rozwiązać problem 🙂
Miłego wieczoru!