Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymuje komunikat:
Z powodu prac serwisowych obecnie metoda ta jest niedostępna. Możesz poczekać lub nadać na własny koszt wybierając „Wysyłkę własną".
Sprawdziłem w aplikacji na telefonie żadne prace serwisowe nie są przeprowadzane.
Gdy chcę zmienić i podać przyczynę zwrotu nie mam już możliwości wyboru opcji.
Otrzymuję komunikat:
"Zwróciłeś wszystkie przedmioty z tego zamówienia." pomimo że jeszcze nie dokonałem zwrotu towaru
@AlbertSz na czerwono masz na stronie informację
Z uwagi na prace serwisowe w terminie 23-24.10.2022, w godzinach 18:00-03:00 (9 godzin) nie będzie możliwości tworzenia i wysyłania przesyłek przez Paczkomat. Pomimo przerwy, bez problemu odbierzecie swoje przesyłki przy pomocy kodu QR lub kodu odbioru.
Bardzo dziękuję za informacje i że Ktoś zawsze tu czuwa 🙂
Będę próbował jutro rano.
Pozdrawiam