Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:49589448 Dlaczego nie możesz? Musisz napisać coś więcej. W którym momencie pojawia się problem?
Być może minęło 14 dni na zwrot.
@LEW433 Źle. Tu nie chodzi o termin ważności etykiety, tylko o brak możliwości wydrukowania etykiety.
@Client:49589448 sprawdziłam Twoje zamówienia i w żadnym z dostawą Smart! nie ma zgłoszonego zwrotu.
Aby zwrócić przesyłkę w ramach Smart! wejdź w zakładkę Moje zakupy, kliknij [szczegóły zakupu] przy zamówieniu, z którego produkt chcesz zwrócić. Następnie kliknij [zwróć zakup]. Wybierz z listy odpowiedni powód. Wypełnij formularz – podaj w nim dane do zwrotu środków. Następnie kliknij [zwracam produkty].
Na kolejnej stronie wskaż sposób wysyłki zwracanej paczki (z Allegro Smart! lub wysyłką własną). Domyślam się, że chodzi o zakup gdzie metodą dostawy była paczka w Ruchu, bo tam potrzebna jest etykieta nadawcza (w przypadku zwrotów przesyłek zamówionych do paczkomatu wystarczy kod zwrotu). Etykietę nadawczą możesz pobrać z zakładki Moje zakupy, a przesyłkę nadasz w placówkach Poczty Polskiej (z wyłączeniem Agencji Pocztowych).