anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie moge wydrukować etykiety do wysyłki

Client:49589448
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:49589448 Dlaczego nie możesz? Musisz napisać coś więcej. W którym momencie pojawia się problem?

Być może minęło 14 dni na zwrot.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@LEW433 Źle. Tu nie chodzi o termin ważności etykiety, tylko o brak możliwości wydrukowania etykiety.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:49589448 sprawdziłam Twoje zamówienia i w żadnym z dostawą Smart! nie ma zgłoszonego zwrotu.
Aby zwrócić przesyłkę w ramach Smart! wejdź w zakładkę Moje zakupy kliknij [szczegóły zakupu] przy zamówieniu, z którego produkt chcesz zwrócić. Następnie kliknij [zwróć zakup]. Wybierz z listy odpowiedni powód. Wypełnij formularz – podaj w nim dane do zwrotu środków. Następnie kliknij [zwracam produkty].
Na kolejnej stronie wskaż sposób wysyłki zwracanej paczki (z Allegro Smart! lub wysyłką własną). Domyślam się, że chodzi o zakup gdzie metodą dostawy była paczka w Ruchu, bo tam potrzebna jest etykieta nadawcza (w przypadku zwrotów przesyłek zamówionych do paczkomatu wystarczy kod zwrotu). Etykietę nadawczą możesz pobrać z zakładki Moje zakupy, a przesyłkę nadasz w placówkach Poczty Polskiej (z wyłączeniem Agencji Pocztowych). 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów