Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie, mam problem, że nie dodaje mi do stanu konta smart monet za zrealizowane zadania, np wysyłka do one boxa lub zakupy za daną kwotę w jakiejś kategorii. Czy ktoś też ma taki problem? I jak go rozwiąć? Pozdrawiam
@dextus11 Cześć! Upewnij się proszę, że:
1. Masz aktywną usługę Smart!
2. Dołączyłeś do wyzwania, klikając "sprawdź i dołącz".
3. Kategoria, w której kupiłeś, nie jest wykluczona.
4. Transakcja jest opłacona.
5. Nie podlegasz limitom. (miesięcznym, rocznym, dziennym)
6. Warunki wyzwania są całkowicie spełnione.
7. Minęło ok. 48-72 h. Monety są przyznawane od razu, ale mogą pojawić się z opóźnieniem. (wszystko zależy od danego wyzwania)
Zachęcam Cię do przeczytania tego artykułu. Jeśli wszystkie punkty zostały spełnione, i dalej nie masz monet, daj znać. Podaj również numery konkretnych zamówień i konkretne wyzwania 😉 Zweryfikuję tę sprawę.