anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie nalicza mi smart monet za wykonane zadania

dextus11
#1 Nowicjusz

Witam serdecznie, mam problem, że nie dodaje mi do stanu konta smart monet za zrealizowane zadania, np wysyłka do one boxa lub zakupy za daną kwotę w jakiejś kategorii. Czy ktoś też ma taki problem? I jak go rozwiąć? Pozdrawiam

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@dextus11 Cześć! Upewnij się proszę, że: 

1. Masz aktywną usługę Smart!

2. Dołączyłeś do wyzwania, klikając "sprawdź i dołącz".

3. Kategoria, w której kupiłeś, nie jest wykluczona. 

4. Transakcja jest opłacona. 

5. Nie podlegasz limitom. (miesięcznym, rocznym, dziennym) 

6. Warunki wyzwania są całkowicie spełnione. 

7. Minęło ok. 48-72 h. Monety są przyznawane od razu, ale mogą pojawić się z opóźnieniem. (wszystko zależy od danego wyzwania) 

Zachęcam Cię do przeczytania tego artykułu. Jeśli wszystkie punkty zostały spełnione, i dalej nie masz monet, daj znać. Podaj również numery konkretnych zamówień i konkretne wyzwania 😉 Zweryfikuję tę sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów