Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
tu jest numer zamówienia, już 27 maja nie ma produktu, który zamówiłam, sprzedawca nawet go nie wysłał. Chce z powrotem moje pieniądze!
@Client:88554534 Co na to sprzedawca? Nie chce oddać? Wyślij mu mailem rezygnację z zakupu ze względu na przekroczenie terminu dostawy. Jeżeli niezwłocznie nie odda wpłaty, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej ponownie zażądaj zwrotu pieniędzy i poproś tam o interwencję pracownika Allegro - wtedy sprzedawca szybko dostarczy towar lub wpłatę odda.
@Client:88554534 opisz więcej szczegółów.
Kiedy kopiłeś jaki czas na wysyłkę był w ofercie? Czy kontaktowałeś się w jakikolwiek sposób ze sprzedającym?
zamówił 22 i zapłacił. dostawa miała być 25, już 27, sprzedawca nie odpowiada na moje wiadomości.
@Client:88554534 W Dyskusji odpowie, ma taki obowiązek. Link masz wyżej. Nie ma co czekać.
@Client:88554534 A kiedy miała być WYSYŁKA? do ilu dni?
A może zakup z Chin i tam realizacja jest 30 dni.
To może być ten wspaniały allegrowski Przewidywany czas dostawa
@Client:88554534, zamówienie, o którym mówisz, zostało przekazane do przewoźnika kilkanaście minut temu. Oczywiście możesz zrezygnować z zakupu - wystarczy, że skontaktujesz się ze sprzedającym np. mejlowo, tak jak mówił @xyz96.