Nietypowy problem z paczkomatem inpost

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Witam, czy ktoś z was miał kiedy taki problem z InPostem? Kupiłem 3 pary butów, zmierzyłem w domu, wybrałem właściwy rozmiar i zrobiłem zwrot dwóch pozostałych par. Umieściłem paczke w paczkomacie, otrzymałem smsa że paczka nadana i właściwie zapomniałem o temacie. Po kilku dniach dzwoni do mnie kobieta z inpostu że nadalem paczke a kurier wpisał że skrytka była pusta. Kobieta twierdzi że nadawałem rozmiar C a jestem pewien że wkladałem do rozmiaru B. Zlecili przeszukanie paczkomatu i paczki nie znaleźli. Kazalem im sprawdzić monitoring ale niby nie mają możliwości bo musi wpłynąć oficjalna reklamacja, żeby dział techniczny im udostępnił nagrania. Złożyłem reklamacje na którą mają odpowiedzieć w 30 dni. Boję się że dostanę za 30 dni odpowiedź, że nie mają nagrania lub minęło zbyt wiele czasu a buty były warte ponad 500zl.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Glock00 To był zwrot Smart? Jeśli tak, za paczkę, jej zaginięcie przed Tobą odpowiada sprzedawca, który udostępnia odesłanie tą metodą, więc od niego domagaj się zwrotu wpłaty już teraz. Odpowiedzialność sprzedawcy w takim przypadku potwierdza Allegro. Wystarczy Ci dowód odesłania rzeczy, a taki posiadasz. Zgodnie z ustawą;

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziekuje za wiadomość, nie wiedziałem że tak to funkcjonuje. Tak, był to zwrot w ramach allegro smart. Czyli jak dobrze rozumie tym "dowodem jej odesłania" będzie w moim przypadku wpis w systemie inpost, że "paczka została umieszczona w paczkomacie"?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wszystko co związane z odesłaniem może być dowodem odesłania rzeczy. W zakładce Moje zakupy jest informacja o dokonaniu zwrotu do tego sprzedawcy, jest tam numer zwrotu, masz też potwierdzenie od InPost wysłane SMS-em, jest wpis w systemie potwierdzający wysyłkę. Nie wiem, co jeszcze masz. Z pewnością nie odsyłasz towaru bez żadnego dowodu.