anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odebranie darmowego Allegro smart w ramach gamEXP

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:101643754
#2 Obserwator

Dzień Dobry 

Chciałem ukończyć wyzwanie allegro smart, ale to się nie zalicza nie ważne co, dodam że inne wyzwania działają normalnie

 

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
RaBarbar_ka
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:101643754 czy możesz doprecyzować, jaki komunikat się pojawia i na czym dokładnie polega problem? 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:101643754
#2 Obserwator

Chciałem wykonać wyzwanie na darmowy miesiąc allegro smart poprzez allegro gamEXP, ale to się nie zalicza pomimo wielu prób.

oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:101643754 aby wyjaśnić sprawę skontaktuj się z supportem pod adresem: gamexp@instreamly.com.

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
7ed
#7 Wielbiciel

Odradzam z nimi kontakt - od wielu tygodni nie odpisują ani nie naprawiają aplikacji. Ja np 3 tydzień już mam zablokowane zliczanie wyzwań i jedynie zaliczyło mi pierwszy tydzień. Jedyne co działa to twitch a gwarantowane nagrody za zadania w grach nie. Nie można ich uzyskać bo nie są zliczane co wygląda na celowe i podpada pod UOKiK. W skrócie - scumm

oznacz moderatorów
7ed
#7 Wielbiciel

Nie zliczy ci. Najwyraźniej zadania są zliczane tylko dla wybranych i jest to nieuczciwa promocja i przy okazji sposób na niewypłacenie części kwoty w celu zaoszczędzenia.

oznacz moderatorów
Client:72758604
#7 Wielbiciel

Dzien dobry,

Zdobyłem 70 monet z Allegro gamEXP. Chciałbym aktywować darmowy smart przysługujący za udział w wydarzeniu. Wczesniej nie moglem go aktywować gdyż do dzis mialem jeszcze aktywny darmowy okres próbny smart na 5 zamówień. Niestety obecnie nie jestem w stanie zalogować się do aplikacji Allegro gamEXP. Powyższą wiadomość wysłałem do gamexp@instreamly.com ale nikt mi nie odpowiedział.
 
Pozdrawiam,
Michał
oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:72758604 skonsultuję Twoją sprawę i wrócę z odpowiedzią.

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:72758604 otrzymasz odpowiedź od supportu drogą mailową 🙂 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:72758604
#7 Wielbiciel

Dzień dobry,

@RaBarbar_ka Otrzymałem wiadomość i sprawa została pomyślnie rozwiązana.

Dziękuję za szybką i skuteczną pomoc!

 

Pozdrawiam,

Michał

oznacz moderatorów