Autoryzacja nie powiodła się. 
 Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
 
					
				
		
Dzień dobry
Ukończyłem wymagane wyzwanie, aby uzyskać allegro smart na miesiąc, zadanie zaliczyło się, natomiast w momencie w którym chcę użyć kodu na stronie wyświetla się powiadomienie, że nie mogę aktywować usługi smart. Dodam, że oba konta (tj. allegrogamEXP oraz allegro) są zarejestrowane na ten sam adres e-mail. 
Pozdrawiam.
 Syrena_zT
		
			Syrena_zT
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@Client:74770342 gdzie próbujesz aktywować kod, czy na tej stronie https://allegro.pl/smart/kod ?
 
					
				
		
Tak, na tej stronie.
 Syrena_zT
		
			Syrena_zT
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@Client:74770342 już to weryfikuję. Jeśli możesz podeślij jeszcze zrzut ekranu z błędem, który Ci się pokazuje.
 
					
				
		
 Syrena_zT
		
			Syrena_zT
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@Client:74770342 czy próbujesz aktywować Smart! z kodu na koncie, z którego teraz piszesz?
 
					
				
		
Tak, z tego konta, jest ono na tym samym adresie mailowym co konto gameEXP.
 matt_rose
		
			matt_rose
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		Dziękujemy @Client:74770342, przekazaliśmy informację do odpowiedniego działu. Gdy tylko otrzymamy odpowiedź, wrócimy do Ciebie jak najszybciej.
 Syrena_zT
		
			Syrena_zT
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@Client:74770342 dziękuję ci za cierpliwość. Konto, na którym chcesz aktywować Smart! jest w okresie wypowiedzenia, dlatego też nie masz możliwości aktywacji Smart! na nim. Wypowiedzenie wynika z braku aktywności na koncie Allegro. Powinieneś otrzymać w tej sprawie korespondencję. 
Możesz aktywować kod na innym koncie.