anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odebranie darmowego Allegro smart z kodu w aplikacji gamEXP

Client:74770342
#7 Wielbiciel

Dzień dobry


Ukończyłem wymagane wyzwanie, aby uzyskać allegro smart na miesiąc, zadanie zaliczyło się, natomiast w momencie w którym chcę użyć kodu na stronie wyświetla się powiadomienie, że nie mogę aktywować usługi smart. Dodam, że oba konta (tj. allegrogamEXP oraz allegro) są zarejestrowane na ten sam adres e-mail. 

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:74770342 gdzie próbujesz aktywować kod, czy na tej stronie https://allegro.pl/smart/kod ?

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:74770342
#7 Wielbiciel

Tak, na tej stronie.

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:74770342 już to weryfikuję. Jeśli możesz podeślij jeszcze zrzut ekranu z błędem, który Ci się pokazuje. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:74770342
#7 Wielbiciel

Client74770342_0-1756793806521.png

 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:74770342 czy próbujesz aktywować Smart! z kodu na koncie, z którego teraz piszesz? 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:74770342
#7 Wielbiciel

Tak, z tego konta, jest ono na tym samym adresie mailowym co konto gameEXP.

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Dziękujemy @Client:74770342, przekazaliśmy informację do odpowiedniego działu. Gdy tylko otrzymamy odpowiedź, wrócimy do Ciebie jak najszybciej.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:74770342 dziękuję ci za cierpliwość. Konto, na którym chcesz aktywować Smart! jest w okresie wypowiedzenia, dlatego też nie masz możliwości aktywacji Smart! na nim. Wypowiedzenie wynika z braku aktywności na koncie Allegro. Powinieneś otrzymać w tej sprawie korespondencję. 
Możesz aktywować kod na innym koncie. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów