Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Odstapilam od umowy produktu który kupiłam z Allegro Pay. Zapłaciłam już jedna ratę. Jak wygląda w związku z tym zwrot środków sprzedającemu?
Zwroty i reklamacje zakupów z Allegro Pay przebiegają zgodnie z zasadami obowiązującymi na Allegro.
Jeśli zwrócisz lub anulujesz zakup opłacony z Allegro Pay – środki zwrócone przez sprzedającego przez Allegro Finanse zwiększą Twoje środki dostępne w usłudze.
Na zwrot środków przez sprzedającego czekamy:
Jeśli środki nie wpłyną w tym czasie, masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie. Aby Ci to umożliwić, zmienimy Twój harmonogram spłat. Nie poniesiesz z tego tytułu dodatkowych kosztów. Zaktualizowany harmonogram znajdziesz w Twoim panelu Allegro Pay.
Jeżeli sprzedający zwróci środki przez Allegro Finanse po tym, jak już spłacisz zakupy – zwrócimy Ci nadpłaconą kwotę. Otrzymasz przelew na rachunek bankowy, z którego zakupy zostały opłacone. Jeśli nie będzie to możliwe – skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić sposób zwrotu środków.
Sprzedawca odda pieniądze do Allegro Pay, otrzymasz powiadomienie od Allegro o zwrocie wpłaty. W takiej sytuacji otrzymasz na konto zwrot nadpłaty. Gdyby był z tym problem, pisz do Allegro Pay; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=71f555ff-e040-42b3-a55b-d46b7fc1d3cc