anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność Smart

Client:90979720
#7 Wielbiciel#

Witam, mam problem odnośnie płatności za Allegro Smart. Mianowicie podczas płatności za usługę wystąpił błąd i płatność nie została dokonana, a Allegro oczekuje na potwierdzenie. Nie jestem w stanie nic zrobić, nawet cofnąć transakcje, "Smart w trakcie przetwarzania"

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:90979720  napisz do allegro przez ten formularz

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:90979720 Cześć. Zgłosiłam problem z płatnością za Smarta na Twoim koncie. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:90979720 Cześć. Płatność przeszła, usługa Allegro Smart! jest już aktywna na Twoim koncie 🙂

oznacz moderatorów