Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałem zrobić zwrot towaru zamowionego przez allegro smart. Zawsze zwrot był darmowy, a teraz była tylko opcja zwrotu paczkomatem inpost za 11 zł. Czy można jakoś dochodzić zwrotu za to od allegro?
@Rafi24v podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy?
@Rafi24v pewnie transport był darmowy w od sprzedawcy a nie ze smart.
Bylo smart na pewno sprawdziłem przed chwilą
@Rafi24v dziekuję za informację! Już wyjaśniam rozumiem, że chodzi o zamówienie nr d7ecf7b0-551c-11ed-8c5b-27a70d05f424, a ono nie było złożone w ramach Smart! ponieważ wybrałeś metodę Kurier InPost, która nie była w ramach Smart - nie zapłaciłeś za nią ponieważ sprzedający tak ustawił cennik dostawy, czyli to sprzedający oferował darmową wysyłkę, a nie Twój wykupiony Smart!
Natomiast z informacji w zakładce zwroty w ofercie wynika, że wybrana przez Ciebie metoda zwrotu, powinna być darmowa, więc poproszę Cię jeszcze o cierpliwość, skonsultuję ten przypadek i dam znać gdy otrzymam odpowiedź.
Ok, dzięki, nie wiedziałem że jest różnica między opcjami wysyłki.
Na przyszłość będę zwracał na to uwagę
@Rafi24v wracam z odpowiedzią, wybrałeś dostawę metodą InPost Kurier, a w zakładce zwrot w tej ofercie, ta forma dostawy nie została wymieniona, dlatego zwrot metodą Paczkomat InPost nie był darmowy. Byłby za darmo, gdybyś jako metodę dostawy również wybrał Paczkomat InPost.
Chcialem wybrać jakąkolwiek bezpłatną przesyłkę, ale do wyboru była tylko jedna płatny paczkomat inpost. Był też napis na górze, kurier chyba DPD jest tymczasowo niedostępny. Więc musiałem wysłać płatną, bo kończył mi się dwutygodniowy czas zwrotu
Chciałeś zaoszczędzić 1 grosza na wysyłce do paczkomatu to teraz masz płatny zwrot 👍