Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam dokonałam zakupu, który opiewał na kwotę 113,94 zł, do tego wykupiłam Smart na cały rok 59,90 co łącznie daję kwotę 173,84 natomiast z konta pobrano 243,68. W rozmowie ze sklepem okazało się, że otrzymali tylko należną kwotę. Jak i gdzie odzyskać nadpłaconą różnicę?
Dziękuję za podpowiedzi. Pozdrawiam
@izacerz zerknij do historii zakupów , może coś miałeś w koszyku i niechcący kupiłeś
@izacerz sprawdziłam to i w ramach zamówienia nr ebb5a310-5e9d-11ee-95be-db7ecf5efe33 kupiłaś kilka przedmiotów od dwóch sprzedających. Jeden zakup na kwotę 69,84 zł, drugi (w innej ofercie) 113,94 zł, gdy dodamy do tego roczny Smart! wychodzi dokładnie 243,68 zł, możesz to sprawdzić w tej zakładce.
Dziękuję bardzo, dokładnie tak się stało.
Sprawa nieaktualna. Znalazła się przyczyna