Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Ostatnim czasem mamy bardzo dużo sygnałów od klientów na czas dostarczenia przesyłek Smart przez Pocztę Polska - opóźnienia sięgają już nawet do 8 dni i oczywiście brak danych ze śledzenia przesyłki.
Zgłaszane reklamacje do Poczty nic nie daje, bo i tak ja odrzucą, bo COVID-19
Niezadowolenie klientów tą usługą rośnie a co allegro na to?
Na tempo dostawy wpływu nikt nie ma i allegro też tu raczej nie pomoże .Jesteś niezadowolony możesz zmienić dostawcę bo zaniżonej oceny za czas dostawy to ci nie będą chcieli usunąć.
allegro ma wpływ na przewoźnika bo ma z nim podpisaną umowę
Każde z nich ma swój regulamin a terminy dostawy dostawy są sugerowane ale mogą się wydłużać .Reklamację można dopiero składać po upływie 14 dni roboczych .Oczywiście cierpią na tym tak sprzedawcy jak i ci co kupili i chcą mieć towar szybko u siebie .Może trzeba będzie składać reklamację do allegro .
podpisuję się pod tym postem . mr_oma Allegro powinno zmienić średni czas doręczenia dla przesyłek Poczty Polskiej
@mdrogeria Powinni ,bo nie tylko cierpią użytkownicy ale i wizerunkowo samo allegro że zezwala i nie reaguje na takie działania.
@mdrogeria @mwmonety @RAFMAR_PL - plus Poczta Polska sama twierdzi że opieranie się na jej trackingu nie ma sensu bo jest on tylko poglądowy i nie musi być dokładny.
Tymczasem w Allegro: dołącz do Programu Szybkich Dostaw z Pocztą Polską 😃