anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

pomimo wpłaty za Smart nie jest ona czynna

Client:58923917
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:58923917 na koncie, z którego piszesz Smart został wykupiony we wrześniu 2020 roku, kolejne płatności były albo anulowane albo nie dokończone, dlatego Smart! nie jest aktywny na koncie, z którego piszesz. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:58923917
#7 Wielbiciel#

dnia 20.01 23 wpłaciłem kwotę 59,80 zł celem przedłużenia Smart,jednak ta funcja nie jest u mnie czy

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A nie posiadasz innych kont?

oznacz moderatorów