Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprawa wygląda tak: zamówiłem produkt z ofertą smart po czym go anulowałem (po kilku minutach) bo podałem błędne dane. Niestety oferta jest limitowana i kupujący może kupić 1 sztukę. Pomimo anulowania poprzedniego zamówienia (status: Zakup anulowany) nie mogą kupić ponownie.
Czy tutaj system prawidłowo blokuje ponowny zakup?
To nie system tylko tak sprzedajacy wystawia, musisz kupić z innego konta, możesz także skontaktować się ze sprzedającym.
Kontaktowałem się i sprzedający powiedział że on nie może tego zmienić. Oferta jest ze strefy okazji "Smart! only".
Mimo wszystko, skoro zakup był anulowany to powinienem móc go zakupić ponownie bo nie przekraczam limitu
@artdza25 przykro mi, ale system nawet gdy zamówienie jest zanulowane zalicza zakup. Jedyne rozwiązanie w tej sytuacji to zakup z innego konta.