Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem towar 9 kwietnia za 92.99 zł niestety nie uzyłem kuponu więc postanowiłem dokonać zakup jeszcze raz z kuponem.
Natychmiast też kliknałem anulowanie/zwrot zakupu pierwszego omyłkowego.
Zadzwoniłem do sprzedawcy oraz napisałem meila z prosbą o nie wysyłanie omyłkowego zamówienia ale jak to często bywa towar omyłkowo zakupiony i tak został wysłany po 3 dniach 🙂
Odbioerając zakup z paczkomatu odrazu odesłałem ten niewłaściwie zakupiony.
SPRZEDAWCA otrzymał zwrot towaru ... i zrobił zwrot zapłaty za INNY zakup do którego użyłem przy zakupie Kuponu.
Wszcząłem dyskusje do zwracanego zamówienia lecz pracownik (jakiś nie podpisał się) zamknał dyskuję twierdząc iż zwrot zapłaty przez sprzedającego jest wykonany UWAGA prawidłowo!
Po kilku rozmowach telefonicznych dyskusja była wznawiana i sprzedający był proszony przez pracownika allegro z którym rozmawiałem telefonicznie np. o potwierdzenie zapłaty zwrotu lub odniesienie się do sprawy. NAstepnie po kilku minutach/godzinach bez odpowiedzi sprzedawcy ponownie KTOŚ zamykał dyskusję oznaczając ją jako rowiązaną.
W końcu bez możliwości rozmowy w "Duskusji" bo zamknał ją jakis pracownik Allegro poprosiłem o kontakt mailowy.
W odpowiedzipo 3 dniach otrzymałem oto taka odpowiedz :
Dzień dobry,
wiem, że sprawa zwrotu pieniędzy za rezygnację z zakupu.
Niestety nie mamy możliwości zmienić zwrotu płatności, który zwrócił Panu Sprzedawca.
W tej sytuacji, proponuje przyznanie na Pana konto 20 monet Allegro, które pozwolą Panu na obniżenie ceny przyszłych zakupów.
Proszę o informację, czy zgada się Pan na takie rozwiązanie?
Pozdrawiam
// Dominika [edycja]
Zespół Allegro
Czy ja jestem nienormalny czy jednak coś jest nie tak z ludzmi pracującymi w allegro?
Ręce opadają ...Kto normalny wpada na pomysł aby proponować monety czy kupony w zamian za zapłatę pieniędzmi z karty kredytowej?
Bardzo proszę o nakierowanie do kontaktu do kogoś kompetentnego kto pomoże rozwiązac te sprawe....
Po 14 dniach bez zwrotu zapłaty przez sprzedającego sprawe MUSZĘ zgłosić na policje aby dostać nr. sygnatury zgłoszenia oraz przy okazji zgłoszę do UOKIK mnoże tam mi pomogą tylko czy naprawdę będę do tego zmuszony? Płacąc SMART podobno pomoc Allegro jest priorytetowa... niestety tylko PODOBNO...
@artuross1 sprecyzuj dokładnie o co ci chodzi bo strasznie chaotycznie
odzyskałeś kasę za towar bez wartości kuponu czy nie masz tego kuponu?
Nie otrzymałem zwrotu zapłaty za zwrócony towar - płaciłem tylko Kartą kredytową bez żadnych kuponów.
"Po 14 dniach bez zwrotu zapłaty przez sprzedającego sprawe MUSZĘ zgłosić na policje aby dostać nr. sygnatury zgłoszenia oraz przy okazji zgłoszę do UOKIK mnoże tam mi pomogą tylko czy naprawdę będę do tego zmuszony? Płacąc SMART podobno pomoc Allegro jest priorytetowa... niestety tylko PODOBNO..."
Szkoda Twojego czasu biegnij na policję - będziesz zadowolony 😉
Nie będę zadowolony bo Policja nic nie pomoże jednak muszą przyjąć zgłoszenie i musza dac mi potwierdzenei przyjęcia takiego zgłoszenia wraz z sygnaturą.
Dzieki tej sygnaturze mogę zgłosić się do Allegro Protect oraz założyć sprawę sądową za którą i TAK zapłaci "sprzedawca" wraz innymi moimi kosztami. Mam dużo wolnego czasu więc nie widzę w tym problemu 🙂
@artuross1 nie jest tak, że zamiast zwrotu wpłaty, pracownik zaproponował 20 monet. Już wyjaśniam.
Złożyłeś 2 zamówienia u tego samego sprzedającego:
f581ba20-f68f-11ee-b0c0-996ff10b0e1b (które zostało zwrócone, opłacone w pełni kartą płatniczą)
606fb080-f690-11ee-ae4d-81ffa3fc1086 (nie zostało zwrócone opłacone kartą płatniczą i kuponem na 10 zł).
Sprzedający pomyłkowo zwrócił wpłatę za zamówienie nr 606fb080-f690-11ee-ae4d-81ffa3fc1086 i dlatego otrzymałeś 82,99 zł z powrotem na konto przypisane do karty płatniczej i 10 zł w postaci kuponu, który możesz ponownie wykorzystać. Dodatkowo doradczyni w ramach rekompensaty zaproponowała Ci 20 monet.
W systemie zwrot na kartę płatniczą zaksięgował się prawidłowo, jeśli środków nie ma na Twoim koncie, poproszę o informację, prześlemy potwierdzenie tego zwrotu, abyś mógł wyjaśnić to z bankiem.
Taki zwrot jest NIEZGODNY z Polskim prawem zaznaczam "Środki powinny zostać zwrócone w ten sam sposób, jakiego wcześniej użył kupujący, " :
Sprzedawca musi niezwłocznie – nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia – zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru. Środki powinny zostać zwrócone w ten sam sposób, jakiego wcześniej użył kupujący, chyba że wyraził on zgodę na inną formę zwrotu wpłaconych środków (i nie łączy się to dla niego z dodatkową odpłatnością).
Podstawa prawna: art. 32 ustawy o prawach konsumenta
Ja nie przyjmuję formy zapłaty którą wykonał sprzedawca i proszę o zwrot w formie IDENTYCZNEJ jak była zapłata wykonana.
To co wyprawiają pracownicy allegro twierdząc iż zwrot jest Prawidłowy jst wg Polskiego Prawa NIELEGALNE !
Pozdrawiam
Osobiście dla tych 10 a nawet 50 zł nie chciało by mi się rozkręcać tej całej afery.
Mnie się chce i rozkręcę jak będzie trzeba aferę do stopnia sprawy sądowej 🙂
Proponuję zacząć sprawę od zgłodzenia na policję a później uokik, na końcu można jeszcze napisać do Dudy.
Pozdrawiam, idę na rower.
Właśnie o takiej kolejności pisałem więc Twój post NIC nie wności do tej dyskusji..
policja sprawę umorzy bo nie ma znamion przestępstwa po przyjęciu zgłoszenia
sąd też bo odzyskałeś całość kwoty i nie udowodnisz tego że poniosłeś szkodę by ci przysługiwało jakieś odszkodowanie nawet jak stracisz kupon na 10zł to od allegro dostałeś 20zł w monetach o czasie nielimitowanym
jeszcze sobie zamroź te 2k na założenie pozwu cywilnego i wydaj na papugę za 2 lata umorzenie z kosztami na rzecz skarbu państwa wszyscy będziemy ci wdzięczni za zawracanie tyłka wymiarowi sprawiedliwości czas przeznaczony na zakończenie rozpraw w polskich sądach znacznie się wydłuży
Mylisz się nic nie będzie umorzone bo sprzedawca działa niezgodnie z polskim prawem. Pieniązki mogę zamrozić nie ma problemu stać mnie 🙂
@artuross1 napisał(a):
Mylisz się nic nie będzie umorzone bo sprzedawca działa niezgodnie z polskim prawem. Pieniązki mogę zamrozić nie ma problemu stać mnie 🙂
Zwrot był, twoje roszczenie zaspokojone i to z nawiązką. Jesteś 20 zł do przodu (bo kupon na 10 zł też się u Ciebie ponownie pojawi) , więc policja umorzy postępowanie, a sąd nawet się tym nie zajmie 🙂
W UOKiKu będą pękać ze śmiechu.
W tym wypadku Nie interesują mnie Kupony monety i inne badziewie. żądam PEŁNEGO zwrotu pieniędzy 🙂 MAM TAKIE PRAWO i jest to uregulowane prawnie. Jezeli ktokolwiek tego nie rozumie to już nie mój problem. I naprawde takie brednie jak piszesz mało mnie interesują..
będzie umorzone bo to działanie jest niezgodne z ustawą konsumencką a nie z kodeksem karnym muszą przyjąć zgłoszenie i przyjmą i ci za jakiś czas przyjdzie pismo o umorzeniu postępowania z powodu braku znamion przestępstwa @artuross1 twoja systuacja nie podlega pod kodeks karny ani pod kodeks wykroczeń żeby się tym policja zajmowała
@artuross1 napisał(a):
Bardzo Panią proszę o przesłanie potwierdzenia wykonania zapłaty za zwrot w kwocie 92.99 zł na mojego maila.
Potwierdzenia na inna kwote mnie nie interesują - nie prowadzę sprzedazy ratalnej tym bardziej dla złodzieja który ma 3 tysiące komentarzy NEGATYWNYCH i w tym wykluczonych przez allegro ponad 2 tysiące aby NIE obniżyć średniej w/w złodzieja/nacigacza.
Pozdrawiam
I tą wypowiedzią popełniłeś przestępstwo.
Bardzo Panią proszę o przesłanie potwierdzenia wykonania zapłaty za zwrot w kwocie 92.99 zł na mojego maila.
Potwierdzenia na inna kwote mnie nie interesują - nie prowadzę sprzedazy ratalnej.
@artuross1 Bardzo proszę Ciebie o podanie sygnatury wyroku sądowego, na podstawie której nazywasz inna osobę złodziejem, naciągaczem itd. Bo jak nie masz, to wizyta na policji może skończyć się za kratkami 🙂
@artuross1 napisał(a):
Złodziej to złodziej ukryte komntarze przez allegro NIE pomogą..
Popełniasz przestępstwo i masz tupet innych straszyć? Widzę że masz czas, na odsiadkę też?