Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem towar 9 kwietnia za 92.99 zł niestety nie uzyłem kuponu więc postanowiłem dokonać zakup jeszcze raz z kuponem.
Natychmiast też kliknałem anulowanie/zwrot zakupu pierwszego omyłkowego.
Zadzwoniłem do sprzedawcy oraz napisałem meila z prosbą o nie wysyłanie omyłkowego zamówienia ale jak to często bywa towar omyłkowo zakupiony i tak został wysłany po 3 dniach 🙂
Odbioerając zakup z paczkomatu odrazu odesłałem ten niewłaściwie zakupiony.
SPRZEDAWCA otrzymał zwrot towaru ... i zrobił zwrot zapłaty za INNY zakup do którego użyłem przy zakupie Kuponu.
Wszcząłem dyskusje do zwracanego zamówienia lecz pracownik (jakiś nie podpisał się) zamknał dyskuję twierdząc iż zwrot zapłaty przez sprzedającego jest wykonany UWAGA prawidłowo!
Po kilku rozmowach telefonicznych dyskusja była wznawiana i sprzedający był proszony przez pracownika allegro z którym rozmawiałem telefonicznie np. o potwierdzenie zapłaty zwrotu lub odniesienie się do sprawy. NAstepnie po kilku minutach/godzinach bez odpowiedzi sprzedawcy ponownie KTOŚ zamykał dyskusję oznaczając ją jako rowiązaną.
W końcu bez możliwości rozmowy w "Duskusji" bo zamknał ją jakis pracownik Allegro poprosiłem o kontakt mailowy.
W odpowiedzipo 3 dniach otrzymałem oto taka odpowiedz :
Dzień dobry,
wiem, że sprawa zwrotu pieniędzy za rezygnację z zakupu.
Niestety nie mamy możliwości zmienić zwrotu płatności, który zwrócił Panu Sprzedawca.
W tej sytuacji, proponuje przyznanie na Pana konto 20 monet Allegro, które pozwolą Panu na obniżenie ceny przyszłych zakupów.
Proszę o informację, czy zgada się Pan na takie rozwiązanie?
Pozdrawiam
// Dominika [edycja]
Zespół Allegro
Czy ja jestem nienormalny czy jednak coś jest nie tak z ludzmi pracującymi w allegro?
Ręce opadają ...Kto normalny wpada na pomysł aby proponować monety czy kupony w zamian za zapłatę pieniędzmi z karty kredytowej?
Bardzo proszę o nakierowanie do kontaktu do kogoś kompetentnego kto pomoże rozwiązac te sprawe....
Po 14 dniach bez zwrotu zapłaty przez sprzedającego sprawe MUSZĘ zgłosić na policje aby dostać nr. sygnatury zgłoszenia oraz przy okazji zgłoszę do UOKIK mnoże tam mi pomogą tylko czy naprawdę będę do tego zmuszony? Płacąc SMART podobno pomoc Allegro jest priorytetowa... niestety tylko PODOBNO...
Myslec
patrzec
a nie klikać byle szybko i angażować pół świata w rozwiklywanie zagadek
nie można było użyć tego kupony przy jakichś następnych zakupach???
Można ale po co?
Odda pełną kwote bez różnicy ilu prcowników allegro będzie twierdziło że zwrot w tej FORMIE jest OK.
NIE JEST OK JA NIE PRZYJMUJE i ŻĄDAM ZWROTU W TAKIEJ FORMIE W JAKIEJ WYKONAŁEM ZAPŁATE:)
@artuross1 Rozumiem że oddałeś sprzedawcy kupon na 10 zł i te "zaniżone" 82,99 zł czy ile tam wyszło?
😄
A to ty biedny nie wiesz ze w takich sprawach trzeba sie kierowac do banku i lub allegro? ^^
No tak ty tylko spamujesz 🙂
@artuross1 A co, chcesz otrzymać dwa zwroty? To jeszcze dopisujemy próbę wyłudzenia czy jak? A zwrot wcale nie musisz być w takiej samej formie jak wpłata. Powinien nie oznacza że musi 🙂
To nic tylko wysyłać zwroty do kupujących w postaci ziemniaków - worek 50kg 250 zł .. Dobry pomysł skoro pracownicy allegro uważają że tak jest w porządku ^^
@artuross1 Nie płaciłeś workami ziemniaków i nikt ci workami ziemniaków zwrotu nie robi. Najpierw musisz odwiedzić bank, oddać wszystko z błędnego zwrotu, i dopiero po tym możesz dostać nowy, pełny zwrot.
A ty chcesz zatrzymać pierwszy zwrot, kupon i jeszcze domagasz się drugiego zwrotu. Idź może na tą policję, to będą mieli trochę rozrywki na komendzie 🙂
Kolejny raz jesteś w swoim błędnym świecie spamerze 🙂
Właśnie miałem telefon od allegro , sprawa ma zostać wyjasniona do poniedziałku.
Bardzo miła Pani Karolina H***z poinformowała mnie że do poniedziałku probem zwrotu zostanie wyjaśniony.
Narazie więc dziekuje za pomoc , jeżeli do Poniedziałku poblem nie będzie rozwiązany to bede szukał pomocy dalej he he 🙂
@artuross1 śmieszny jesteś, hehe 🙂
@drekenzes jeśli chcesz nam zgłosić wiadomości jakie otrzymałeś, prześlij proszę zrzuty ekranu na adres spolecznosc@allegro.pl, przekażę je do odpowiedniego działu.
@la_nika Zaraz wyślę, ale to jest wasz pracownik, co sobie sprawdził powiązane konta i ma ubaw. Zajęło mu to zaledwie pół minuty.
@la_nika screeny wysłane
więc trzeba modlić się, aby:
1. konsultant okazał się kompetentny - będzie problem. Weekend przed nami, przed monitorami zasiąda statyści
2. w ogóle się nad "problemem" pochylił.
@Monika__L To nie jest "zwykły forumowicz"
@artuross1 Zazdroszczę Ci. Też chciałbym mieć tylko takie "problemy"...
@drekenzes dziękuję za wiadomość! Zgłosiłam to z prośbą o dokładne sprawdzenie tej osoby.
Mogłeś nie odbierać paczki, w takim wypadku miałbyś pewność i potwierdzenie że wysłałeś produkt który nie miał kuponu, musiałby zwrócić całość za paczkę, bez kosztów wysyłki, sprzedający tego nie pokrywa.