Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam!
Zakupiłam Allegro smart. Na komputerze, na stronie internetowej nie ma żadnego problemu, ale niestety nie działa on w aplikacji. Cały czas pokazuje „bądź smart”, pomimo zapłaty za cały rok.
Czy ktoś ma pomysł, jak rozwiązać ten problem?
z góry bardzo dziękuję!
@mgotowalska wyczyść ciasteczka przeglądarkę i apkę 🙂 Może zadziała 🙂
@mgotowalska Na pewno tu i tu logujesz się na to samo konto?
@mgotowalska Bywają problemy z używaniem aplikacji, spróbuj przez przeglądarkę.
@mgotowalska Konto, z którego tutaj piszesz nie ma aktywnej usługi Smart, stąd nie możesz z niej skorzystać. Smarta aktywowałaś natomiast na innym koncie, więc aby skorzystać z tej usługi, musisz zalogować się na to konto również w aplikacji.