Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Chciałam bezpłatnie odesłać paczkę którą zamówiłam z dostawą do paczkomatu. Sprzedawca jednak wysłał paczkę kurierem GLS. Po kontakcie ze sprzedającym w sprawie zwrotu dowiedziałam się że paczka (35x97x17cm) nie zmieściła się w paczkomacie więc wysłali kurierem i chcąc ją zwrócic muszę odesłać na swój koszt. Czy mimo wykupionej usługi smart mają prawo robić ludzi w balona??
Skoro zakup w Smarcie to masz darmowy zwrot, poproś tu a pomogą: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
taki rozmiar przesyłki nie wjedzie do paczkomatu
co ma wykupienie usługi smart do robienia ludzi w balona?
jako kupujący masz podane wszystkie przewidziane prawem informacje w tym
regulamin działania inpostu
smart dotyczy usług allegro nie sprzedawcy - więc kto tu kogo robi w balona?
Jak chciałabyś wykorzystać ew. bezpłatną etykietę na zwrot paczkomatem - w sytuacji gdy rozmiar przesyłki przekracza wymiary największej skrytki w paczkomacie ?
Jak nie chcesz zwracać to nie kupuj. Nieprzemyślane zakupy i zwroty powiększają tylko zmiany klimatyczne. Wiesz ile energii to kosztuje żeby ten towar przejechał się do Ciebie i z powrotem?
@Client:81052907 dziękuję, że do nas napisałaś. Tak jak wskazała Alina w osobnej wiadomości w sprawie nr 25269839 podaj proszę wymiary paczki i sposób jej zapakowania (np. folią), oraz informacje, które znajdziesz na etykiecie z pierwszej paczki:
- orientacyjną wagę paczki
- adres do odbioru przesyłki
- telefon kontaktowy dla kuriera
- dzień, w którym kurier może przyjechać.
Po otrzymaniu tych danych, doradca zamówi kuriera i prześle Ci mailowo etykietę nadawczą.