Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj nadawałam w paczkomacie zwrot, korzystając z opcji "otwórz skrytkę zdalnie". W pierwszym momencie aplikacja Inpost pokazała mi okienko z błędem, ale po chwili błąd zniknął, a skrytka jednak się otworzyła. Włożyłam do niej paczkę i zamknęłam, a w aplikacji kliknęłam banner poświadczający, że skrytka została przeze mnie zamknięta. Nie dostałam jednak żadnego potwierdzenia, a w aplikacji przesyłka nadal ma status oczekującej na nadanie. Martwię się co z tym fantem zrobić, nie chcę, żeby sprzedający pomyślał, że się ociągam z wysyłką zwrotu.
Infolinia i to szybko, InPost 722 444 000 lub 746 600 000
One Box 616 306 997
@bzeltynka nie panikuj, tak to działa przy zwrocie ze zdalnym otwieraniem z aplikacji, ja miałem taki status cały czas mimo że paczka dotarła i dostałem kasę, usnąłem potem zwrot ręcznie z aplikacji 😄
Ufff to trochę mi lepiej, poczekam w takim razie ze trzy dni 🙂 dziękuję